Twitter: Ποιες ειδήσεις παίζουν πρώτες- Εργαλείο για διαφημιστικές εταιρείες και πολιτικές καμπάνιες

Aλγόριθμο που μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια ποια θέματα θα προσελκύσουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των χρηστών του Twitter ισχυρίζεται ότι επινόησε ερευνητής του Πανεπιστημίου ΜΙΤ.

Με την επισκεψιμότητα του Twitter να καταγράφει διαρκή άνοδο, τα θέματα που απασχολούν περισσότερο τους χρήστες του δικτύου, αποτελούν αντικείμενο έρευνας για πολλές εταιρείες παγκοσμίως. Σύμφωνα με τον ερευνητή Ντεβαβράτ Σα, τον «εφευρέτη» του αλγόριθμου, η μέθοδός του είναι αποτελεσματική κατά 95%. Τουλάχιστον, αυτό φαίνεται από τις δοκιμές στις οποίες προχώρησε μέχρι σήμερα.

Όπως τονίζει ο Σα, ήταν σε θέση να προβλέψει με ακρίβεια ποιες ειδήσεις θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κοινού στο Twitter, αρκετές ώρες πριν τα «τιτιβίσματα» σχετικά με αυτές πάρουν… φωτιά. Κατά τον ίδιο, ο αλγόριθμος συνδυάζει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο με ιστορικά δεδομένα, προκειμένου να προβλέψει τον αντίκτυπο που θα έχει μια είδηση στο κοινό του Twitter. Παράλληλα, συσχετίζει την τρέχουσα ειδησεογραφία με παρεμφερή θέματα, που συζητήθηκαν εντόνως στο Twitter κατά το παρελθόν, έτσι ώστε να υπολογίσει με σχετική ακρίβεια τον αντίκτυπο που θα έχει στους χρήστες κάθε μεμονωμένη είδηση.

Έως τώρα, ο αλγόριθμος έχει χρησιμοποιηθεί για να προβλέψει τις τάσεις του κοινού, επιλέγοντας ειδήσεις από ένα εύρος 400 θεμάτων.

Περίπου τα μισά από αυτά τα θέματα εξελίχθηκαν τελικά σε ζητήματα μείζονος ενδιαφέροντος για τους χρήστες, ενώ τα υπόλοιπα δεν παρουσίασαν και τόσο μεγάλο ενδιαφέρον.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

SHARE