Στην αγορά της Θεσσαλονίκης η τουρκική αλυσίδα εσωρούχων Penti

Την είσοδό της στην αγορά της Θεσσαλονίκης ετοιμάζεται να κάνει η τουρκική αλυσίδα εσωρούχων Penti, στο πλαίσιο επένδυσης για την ανάπτυξη συνολικά δέκα καταστημάτων στην Ελλάδα μέχρι το 2023, η οποία θα ανέλθει στα 2,5 εκατ.ευρώ.

Η αλυσίδα, που θεωρείται leader στο γυναικείο εσώρουχο και στο beachwear στην Τουρκία με 400 καταστήματα εκ των οποίων τα 350 σε εμπορικά κέντρα, αλλά και 250 καταστήματα σε 32 χώρες ανά τον κόσμο, ξεκίνησε το επενδυτικό της ταξίδι στη χώρα μας από την Αλεξανδρούπολη λίγο πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας. Βλέπει δε την Ελλάδα ως εφαλτήριο για την επέκτασή της στην Ευρώπη και σε χώρες όπως η Γερμανία και η Γαλλία, αφού για την ώρα στη γηραιά ήπειρο έχει παρουσία μόνο στα Βαλκάνια και σε ανατολικοευρωπαϊκές αγορές.

Για το κατάστημά της στη Θεσσαλονίκη, που αναμένεται να ανοίξει στα τέλη Οκτωβρίου, η Penti επέλεξε την Τσιμισκή, τον πλέον εμπορικό δρόμο της πόλης, προκειμένου να συστηθεί στο κοινό και να πάρει το feedback από τις γνωστές για την αγάπη τους στη μόδα Θεσσαλονικιές. Μάλιστα, ένας από τους λόγους που προτίμησε τη Θεσσαλονίκη ως τον δεύτερο σταθμό της ήταν και ο τουριστικός της χαρακτήρας. Στην Αλεξανδρούπολη, παρά την πανδημία, οι επιδόσεις της θεωρούνται πολύ καλές.

Η Penti λειτουργεί στα πρότυπα του fast fashion, με την παραγωγή της να είναι γρήγορη και τα προϊόντα της να εναλλάσσονται συνεχώς στα ράφια των καταστημάτων της. Το brand της εξυπηρετεί ένα 12μηνο concept με εσώρουχα, μαγιό και γενικά homeware, που έχουν χρώμα και ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις της μόδας. Η καλή σχέση δε ποιότητας και τιμής είναι αυτή που την χαρακτηρίζει, με ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα, την οποία και θέλει να προβάλλει περισσότερο, αλλά και με τιμές περίπου 25% χαμηλότερες από αντίστοιχες ευρωπαϊκές αλυσίδες.

«Για μας ήταν κρίσιμο να έρθει η Penti στην ελληνική αγορά. Η επιτυχία μας στην Ελλάδα θα ανοίξει τον δρόμο για την Ευρώπη. Από εδώ ξεκινά η ευρωπαϊκή μας διαδρομή» εξήγησε ο franchisee της αλυσίδας για την Ελλάδα και την Ευρώπη, Ahmet Eler, ο οποίος βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη με την αφορμή του επικείμενου ανοίγματος του καταστήματος.

Μετά το κατάστημα της Θεσσαλονίκης στην Τσιμισκή 29, η Penti θα κατηφορίσει την επόμενη χρονιά στην Αθήνα, όπου βλέπει ήδη σημεία σε Χαλάνδρι, Ερμού, Γλυφάδα, αλλά και σε δύο εμπορικά κέντρα. Τα βήματά της θα γίνουν σταδιακά και προσεκτικά, ενώ η στρατηγική της στην επέκταση είναι η εξεύρεση λογικών ενοικίων, προτού αποφασίσει να επενδύσει σε συγκεκριμένες περιοχές.

Η αρχή της ιστορίας της εταιρείας που ξεκίνησε με αντικείμενο τις γυναικείες κάλτσες και τα καλσόν πάει πίσω στο 1950. Το 2010 η Penti έφτασε να διαθέτει 100 καταστήματα στην τουρκική αγορά, η μεγάλη ανάπτυξή της όμως ξεκίνησε το 2011, όταν ένα μεγάλο αμερικανικό fund συνεργάστηκε με την αλυσίδα, μετατρέποντάς την ουσιαστικά σε πολυεθνική. Αν και η Penti είχε από την πρώτη στιγμή στο DNA της τα γυναικεία καλσόν, σύντομα επεκτάθηκε στα εσώρουχα, ενώ το 2011 μπήκε και στο beachwear, διαθέτοντας μάλιστα στην Τουρκία πολύ περισσότερα σημεία πώλησης και κωδικούς από μεγάλες ευρωπαϊκές αλυσίδες του κλάδο

Πηγή: voria.gr

SHARE