ΟΠΑΠ: Πως υλοποιείται η στρατηγική «Fast Forward» – Τι ανέφεραν Ζίγκλερ – Κάρας

Συγκρατημένη αισιοδοξία για τις επιδόσεις της εταιρείας το επόμενο διάστημα, έπειτα και από την πλήρη επαναλειτουργία του εμπορικού της δικτύου, εξέφρασε η διοίκηση του ΟΠΑΠ στο πλαίσιο της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων που πραγματοποιήθηκε σήμερα.
Ο κ. Ζίγκλερ κάνοντας τον απολογισμό της προηγούμενης χρονιάς ανέφερε πως το 2020 ήταν ένα έτος με πρωτοφανείς προκλήσεις λόγω της πανδημίας. Σημείωσε, ωστόσο, πως η εταιρεία έγκαιρα υλοποίησε σειρά δράσεων για να θωρακιστεί, να διασφαλίσει την επιχειρησιακή συνέχεια και να θέσει τις βάσεις για γρήγορη ανάκαμψη μετά την υγειονομική κρίση.
«Παρά τις δυσκολίες, το περασμένο έτος πετύχαμε σημαντικά επιτεύγματα. Καταφέραμε να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις, να προσαρμοστούμε στην ιδιαίτερα ασταθή περίοδο, να αποδείξουμε τη δυναμική του επιχειρηματικού μοντέλου μας και να βελτιώσουμε σημαντικά τις επιδόσεις μας στο διαδίκτυο. Επίσης, ολοκληρώσαμε τη στρατηγική επένδυση μας στην Kaizen Gaming και έχουμε πλέον τον αποκλειστικό έλεγχο των δραστηριοτήτων της σε Ελλάδα και Κύπρο, υπό το brand Stoiximan», τόνισε ο κ. Ζίγκλερ.
Ο εκτελεστικός Πρόεδρος του ΟΠΑΠ τόνισε πως καθώς η πανδημία φαίνεται να είναι σε ύφεση και η οικονομική κανονικότητα επιστρέφει σταδιακά, το δίκτυο του Οργανισμού πλέον λειτουργεί πλήρως και εξέφρασε συγκρατημένη αισιοδοξία για τις επιδόσεις της εταιρείας το επόμενο διάστημα.
Κάνοντας αναφορά στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας συνολικά, ο κ. Ζίγκλερ εξέφρασε την ικανοποίησή του για την αναβάθμιση της αξιολόγησης ESG του ΟΠΑΠ από τον MSCI σε “Double A”. Όπως τόνισε, «αυτή η αξιολόγηση τοποθετεί την εταιρεία μας στην κορυφαία κατηγορία του τομέα των παιγνίων διεθνώς, σε σχέση με κριτήρια που αφορούν το περιβάλλον, την κοινωνία και την εταιρική διακυβέρνηση»
Ο κ. Ζίγκλερ ολοκλήρωσε λέγοντας πως «κοιτώντας μπροστά, είμαι αισιόδοξος ότι ο ΟΠΑΠ θα βγει δυνατός από την πανδημία και θα επιτύχει τους στρατηγικούς στόχους του».

Η στρατηγική Fast Forward

Από την πλευρά του ο Γιάν Κάρας, CEO της ΟΠΑΠ ΑΕ σημείωσε πως παρά τα περιοριστικά μέτρα για τον κορωνοϊό ο Οργανισμός συνέχισε το πρόγραμμα αναβάθμισης του δικτύου του, αναπτύσσοντας περισσότερα από 375 νέα ή ανακαινισμένα καταστήματα, το 2020 και τους πρώτους μήνες του 2021. Παράλληλα, ενισχύθηκε το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, με νέα online παιχνίδια, την καθιέρωση τρίτης εβδομαδιαίας κλήρωσης στο ΤΖΟΚΕΡ, τη διάθεση του Powerspin, την αναβάθμιση των Virtual Sports κ.ά.
O Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ αναφέρθηκε και στη στρατηγική «Fast Forward» που υλοποιεί ο Οργανισμός, η οποία στηρίζεται στη φιλοδοξία της εταιρείας να προσφέρει στους πελάτες της παγκόσμιου επιπέδου τυχερά παιχνίδια και ψυχαγωγία, μέσω των δικτύων των καταστημάτων και των διαδικτυακών καναλιών της.
Οι έξι κύριοι στρατηγικοί πυλώνες της στρατηγικής είναι η τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας της εταιρείας, η διατήρηση της ισχυρής θέσης του δικτύου καταστημάτων του ΟΠΑΠ, με αναβαθμισμένες εμπειρίες και ψηφιακές δυνατότητες για τους πελάτες, η εξέλιξη και ενίσχυση του brand, η καθιέρωση του ΟΠΑΠ ως κορυφαίου παίκτη στη διαδικτυακή αγορά και η εξέλιξη του online σε ισχυρό επιχειρησιακό πυλώνα για την εταιρεία, η αξιοποίηση υφιστάμενων και νέων τεχνολογιών, με γνώμονα τη διάθεση καλύτερων λύσεων και τη βελτίωση της παραγωγικότητας και αποδοτικότητας της εταιρείας και η ενίσχυση της εταιρικής κουλτούρας

Μέρισμα

Σημειώνεται πως το Διοικητικό Συμβούλιο πρότεινε και έγινε αποδεκτό στη Γενική Συνέλευση τη διανομή μερίσματος 55 λεπτών του ευρώ ανά μετοχή. Αυτό καθιστά τον ΟΠΑΠ μία από τις λίγες εισηγμένες ελληνικές εταιρείες, που θα αποδώσουν κέρδη στους μετόχους για την περσινή χρήση. Επιπλέον εγκρίθηκε το νέο πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών, καθώς και όλα τα θέματα της ημερήσιας διάταξης κατά πλειοψηφία.
Στο πλαίσιο των ερωτήσεων που ακολούθησαν, για τη μερισματική πολιτική η διοίκηση του ΟΠΑΠ ανέφερε πως η εταιρεία θα συνεχίσει να υλοποιεί τη πολιτική της απέναντι στους μετόχους της, ενώ ο κ. Κάρας τόνισε πως οι επενδύσεις θα συνεχιστούν και προτεραιότητα αποτελεί, μεταξύ άλλων, η συνέχιση της ψηφιοποίησης του δικτύου και της αναβάθμισης της εμπειρίας των παικτών.