Νέος “καπετάνιος” στο χρεωμένο καράβι “Ελλάδα” – Δύσκολοι καιροί- Όχι άλλες στραβοτιμονιές!

 

Η μεταμνημονιακή(;) Ελλάδα, με δημόσιο χρέος περί τα 340 δισ. ευρώ και ιδιωτικό χρέος (αυτά που οφείλουν τα φυσικά πρόσωπα και οι επιχειρήσεις  σε Εφορία, Τράπεζες, Ασφαλιστικά Ταμεία) 260 περίπου δισεκατομμύρια, σύνολο 600 δισ(!),  αποφασίζει σήμερα να βάλει νέο “καπετάνιο” στο καράβι της.

Με αγωνία αναμένεται το εκλογικό αποτέλεσμα, όχι τόσο ως προς το ποιος θα είναι ο “καπετάνιος”, αλλά ως προς το τι “πλήρωμα” θα αναλάβει το καράβι. Οι ναυτικοί γνωρίζουν ότι ένας άριστος καπετάνιος, χωρίς καλό ύπαρχο, τρίτο, μηχανικούς, λοστρόμο και ναύτες, δεν εξασφαλίζει καλό και ασφαλές ταξίδι.

Και οι Έλληνες, επιβαίνοντες του πλοίου, κουρασμένοι από τις …στραβοτιμονιές και τις συνεχείς αλλαγές πορείας της προηγούμενης σύνθεσης πληρώματος του πλοίου,  δεν έχουν περιθώρια για νέα μεγαλεπήβολα σχέδια και πειραματισμούς. Ούτε γίνεται δουλειά με τα ψέματα και με …ξεροκόμματα.

Σημειωτέον, ότι ο κάθε Έλληνας, Νεοδημοκράτης, ΣΥΡΙΖαίος, ΠΑΣΟΚος, Κομμουνιστής, ψεκασμένος, φασίστας για τα σίδερα,  είναι φεσωμένος με λίγο πάνω από τις 50.000 ευρώ! Και καθένα από τα 4.134.000 νοικοκυριά είναι φεσωμένο με 140.000 περίπου ευρώ!

Αν μάλιστα λάβουμε υπόψη ότι το συγκεκριμένο καράβι είναι καταταλαιπωρημένο και ότι οι θάλασσες που πρέπει να περάσει είναι φουρτουνιασμένες, ο ρόλος του νέου “πληρώματος” είναι κορυφαίος, στην προσπάθεια να πιάσουμε λιμάνι.

Όσον αφορά στα χρέη του πλοίου, αν όλα τα άλλα πάνε καλά, θα τη δώσουν – και προς το δικό τους συμφέρον –  αυτοί που το έχουν ναυλώσει…

…Αρκεί να καταλάβουν και να τους πείσει ο “καπετάνιος” σε αυτό, ότι με το να κοπεί ένα ή δύο …σάντουιτς που δίνεται στους επιβάτες, τα χρέη δεν εξοφλούνται.  Χρειάζεται μεταφορικό έργο και καλά ναύλα. Το δε …σάντουιτς – και μάλιστα ενισχυμένο – είναι απαραίτητο για να μην έχει ο “καπετάνιος” και το “πλήρωμα”, πέραν των άλλων, και τις διαμαρτυρίες ή την οργή των επιβαινόντων…

bankwars.gr

 

SHARE