Η Google θα απαιτεί επαλήθευση ταυτότητας από όλους τους διαφημιζόμενους!

Η Google θα απαιτήσει σύντομα από όλους τους διαφημιζόμενους να επαληθεύουν την ταυτότητά τους, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας που κοινοποιήθηκε την Πέμπτη. Με αυτή την αλλαγή που περιλαμβάνει επαλήθευση ταυτότητας, η εταιρεία έχει ως στόχο να αποτρέψει τους διαφημιζόμενους από την ψευδή παρουσίαση, ενώ θα δίνει στους καταναλωτές την δυνατότητα να βλέπουν ποιος προβάλλει διαφημίσεις αλλά και σε ποια χώρα βρίσκεται αυτός.

Στους καταναλωτές εμφανίζονται όλο και περισσότερες διαφημίσεις προϊόντων από αμφίβολους διαφημιζόμενους, οι οποίοι πολλές φορές εκμεταλλεύονται καταστάσεις που επηρεάζουν την παγκόσμια κοινή γνώμη.

Για παράδειγμα, αυτή την περίοδο που η πανδημία του Κορωνοϊού πλήττει όλο και περισσότερες χώρες, πολλοί διαφημίζουν ψεύτικα φάρμακα και εμβόλια, που υποτίθεται θεραπεύουν ή προλαμβάνουν τον ιό. Οι ψεύτικες επιχειρήσεις υπήρξαν επίσης ένα ζήτημα. Οι υπάρχοντες διαφημιζόμενοι θα έχουν 30 ημέρες από την στιγμή που θα λάβουν σχετική ειδοποίηση, για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία επαλήθευσης, αφού η εταιρεία θα επιφέρει σταδιακά την αλλαγή. Σε περίπτωση που οι διαφημιζόμενοι δεν έχουν υποβάλει τα σχετικά έγγραφα μέχρι την λήξη της προθεσμίας, η Google θα αναστέλλει τον λογαριασμό τους, κατόπιν προειδοποιήσεως, καθώς και την ικανότητα του διαφημιζόμενου να προβάλλει διαφημίσεις έως ότου παράσχει τα απαιτούμενα έγγραφα.

Η εταιρεία επεσήμανε πως οι καταναλωτές θα αρχίσουν από αυτό το καλοκαίρι κιόλας να βλέπουν τις σχετικές με τον εκάστοτε διαφημιζόμενο πληροφορίες, όταν κάνουν κλικ στο “Γιατί αυτή η διαφήμιση;”. Η Google θα ξεκινήσει επαληθεύοντας τους διαφημιζόμενους στις ΗΠΑ και θα επεκτείνει την διαδικασία παγκοσμίως, προβλέποντας ότι αυτή θα χρειαστεί λίγα χρόνια για να ολοκληρωθεί.

Η Google άρχισε να απαιτεί από τους πολιτικούς διαφημιζόμενους να επαληθεύουν την ταυτότητά τους το 2018 πριν προβάλλουν προεκλογικές διαφημίσεις. Όπως δήλωσε ο John Canfield, διευθυντής διαχείρισης προϊόντων της Google για την ακεραιότητα των διαφημίσεων, αυτή η αλλαγή θα διευκολύνει τους καταναλωτές να κατανοήσουν ποιος είναι ο διαφημιζόμενος που βρίσκεται πίσω από τις διαφημίσεις που βλέπουν από την Google και να τους βοηθήσουν να λάβουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις όταν χρησιμοποιούν τα στοιχεία ελέγχου διαφημίσεων. Πρόσθεσε, ακόμη, ότι αυτή η αλλαγή θα βοηθήσει και στην υποστήριξη της υγείας του ψηφιακού οικοσυστήματος διαφήμισης, εντοπίζοντας κακόβουλους παράγοντες και περιορίζοντας τις προσπάθειές τους να παρουσιάσουν μία ψεύτικη ταυτότητα.

Μόλις υποβληθούν τα απαιτούμενα έγγραφα, οι διαφημιζόμενοι πρέπει να πραγματοποιήσουν έναν έλεγχο ταυτότητας λογαριασμού για να επιβεβαιώσουν ότι είναι νόμιμα. Οι οργανισμοί είναι υποχρεωμένοι να υποβάλλουν προσωπικά νομικά στοιχεία (όπως ένα έγγραφο W9 ή IRS που δείχνει το όνομα, τη διεύθυνση και τον αριθμό αναγνώρισης του εργοδότη). Ένα άτομο που προέρχεται από κάποιον οργανισμό, πρέπει επίσης να παρέχει νομική ταυτότητα εκ μέρους του οργανισμού. Τα άτομα πρέπει να παρουσιάσουν ταυτότητα με φωτογραφία που εκδίδεται από την κυβέρνηση, όπως διαβατήριο ή ταυτότητα. Η Google δήλωσε ότι συνέλεγε στο παρελθόν βασικές πληροφορίες σχετικά με τους διαφημιζόμενους, χωρίς όμως να απαιτεί επαλήθευση ταυτότητας. Όλοι οι διαφημιζόμενοι στις πλατφόρμες της Google θα πρέπει να ολοκληρώσουν αυτή τη διαδικασία, ενώ οι διαφημιστικές εταιρείες θα πρέπει να ολοκληρώσουν την επαλήθευση για καθένα από τους διαφημιζόμενους πελάτες τους.

ΠΗΓΗ: www.secnews.gr

SHARE