Eurovision, επιδόματα, reality και Τσιτσιπάς οι…ανησυχίες των Ελλήνων το 2019

FILE PHOTO: Small toy figures are seen in front of Google logo in this illustration picture, April 8, 2019. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration/File Photo

Η Google εξέδωσε, όπως κάθε χρόνο, την ετήσια έκθεσή της «Year in Search», με τα δημοφιλέστερα αποτελέσματα αναζήτησης για κάθε χώρα.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Eurovision(!) και στη δεύτερη θέση βρίσκεται το «πού ψηφίζω».

Στην τρίτη θέση βρέθηκε η λέξη σεισμός, κυρίως λόγω του σεισμού των 5,1 Ρίχτερ της 19ης Ιουλίου με επίκεντρο τη Μαγούλα. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε το ριάλιτι σόου Power of Love

Τα πρόσωπα

Ξεχωριστό κεφάλαιο για την Google αποτελούν οι διασημότητες για τις οποίες ανέτρεξαν στο Διαδίκτυο οι Έλληνες το 2019.

Στην πρώτη θέση βρέθηκε ο νέος σταρ του παγκόσμιου τένις, Στέφανος Τσιτσιπάς, πίσω από τον οποίο βρέθηκε ο αμφιλεγόμενος ράπερ Sin Boy, ο οποίος είδε τις μετοχές του να… εκτοξεύονται κατακόρυφα το 2019.

Την τριάδα συμπληρώνει ο κινηματογραφικός «Τζόκερ», Χοακίν Φοίνιξ, για την ερμηνεία του που άφησε ιστορία και πάει με… σπασμένα φρένα για το Όσκαρ.

Στις άλλες δύο θέσεις της πεντάδας βρέθηκαν ο ηθοποιός Αντίνοος Αλμπάνης, λόγω και της περιπέτειας που αντιμετωπίζει με την υγεία του, και η Τζένη Μπαλατσινού η οποία τον περασμένο Ιούνιο έδωσε όρκους αιώνιας αγάπης με τον υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια.

Παράλληλα, στην δεκάδα βρίσκουμε τον Τσαν Γιαμάν, ο οποίος εκτός από το ότι κατέκτησε την καρδιά των ελληνίδων, ακούστηκε έντονα όταν κατά την παρουσία του στη χώρα μας κατηγορήθηκε για άσεμνη χειρονομία στην Ακρόπολη, κάτι που φυσικά δεν ίσχυε.

Τη λίστα, συμπληρώνουν Μαρία Κίτσου, Lady Gaga, Μπουράν Χακί και Γκρέτα Τούνμπεργκ.

Οι τηλεοπτικές αναζητήσεις

Όσον αφορά στις τηλεοπτικές εκπομπές για τις οποίες αναζήτησαν πληροφορίες το 2019 οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου και εδώ το Power of Love βρίσκεται στην δεκάδα και συγκεκριμένα στην κορυφή της λίστας.

Δεύτερες έρχονται οι «Άγριες Μέλισσες» που σαρώνουν και στην τηλεθέαση και τρίτο το σήριαλ «Έρωτας Μετά».

Άλλο ένα ριάλιτι, το My Style Rocks, βρέθηκε στην τέταρτη θέση ακολουθούμενο, στην πέμπτη, από το σήριαλ Φτερωτός Θεός.

«Τι είναι;»

Σύμφωνα με τα στοιχεία, περισσότερο από όλα οι Έλληνες έψαξαν τι είναι «το mensa». Στη δεύτερη θέση έρχεται το «τι είναι η συμφωνία των Πρεσπών».

 

SHARE