Διαφήμιση: Το 80% των εταιρειών πάει πίσω τις καμπάνιες – Προβάλλονται όμως “μηνύματα”

Περίπου 4 στους 5 (81%) επικεφαλής μάρκετινγκ από μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις δηλώνουν πως αναβάλλουν τις προγραμματισμένες καμπάνιες τους εξαιτίας της κρίσης της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα από την WFA – World Federation of advertisers, όπως δημοσιεύει το advertising.gr.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 34% έχουν αποφασίσει να «παγώσουν» τις καμπάνιες για έναν – δύο μήνες, το 28% δηλώνουν πως τις έχουν μεταθέσει για ένα τρίμηνο, ενώ 13% αναφέρουν πως θα περιμένουν ένα εξάμηνο μέχρι να παρουσιάσουν ξανά καμπάνιες στην αγορά.

Εντούτοις, την ίδια στιγμή, το 79% δημιουργούν νέα μηνύματα, που απαντούν αμέσως στον τεράστιο αντίκτυπο που έχει η σημερινή κρίση στους ανθρώπους, που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους. Το 50% αυτών των νέων μηνυμάτων έχει ήδη αρχίσει να «τρέχει» ή πρόκειται ν’ αρχίσει το αμέσως επόμενο διάστημα. Επίσης 29% δηλώνει πως σχεδιάζει να αρχίσει να δημιουργεί αμέσως νέα μηνύματα.

Βεβαίως αποτέλεσμα αυτών τον αλλαγών είναι η σημαντική πτώση των ετήσιων προϋπολογισμών για διαφήμιση: το 57% των συμμετεχόντων στην έρευνα δηλώνουν πως μειώνουν τις επενδύσεις τους, ενώ για το 32% δεν καταγράφονται αλλαγές.

Στην έρευνα συμμετείχαν 32 εταιρείες – μέλη της WFA, των οποίων η συνολική ετήσια επένδυση για σκοπούς μάρκετινγκ αγγίζει τα 60 δισ. δολάρια καλύπτοντας 10 διαφορετικούς επιχειρηματικούς τομείς. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μεταξύ 25.3 και 30.3.

SHARE