Χρυσός με κέρδη στα 1.733,20 δολάρια

    Με κέρδη έκλεισε την Τετάρτη ο χρυσός, με την επέκταση των lockdowns και την ανησυχητική αύξηση κρουσμάτων κορονοϊού. Στο κέρδος συνέβαλε και η υποχώρηση των αποδόσεων των κρατικών ομολόγων των ΗΠΑ

    Ο χρυσός παράδοσης Απριλίου κέρδισε κλείνοντας στα 1.733,20 δολάρια η ουγγιά.