Απογοήτευση καταναλωτών για τη Black Friday – Διαφήμιζαν εκπτώσεις και τα είδη “είχαν εξαντληθεί!!”

Περίπου στα περσινά επίπεδα, κοντά στα 3 δισ. ευρώ εκτιμάται από παράγοντες της αγοράς πως θα διαμορφωθεί ο τζίρος της ελληνικής Βlack Friday που εξελίχθηκε σε Black Weekend.

Φέτος, δεν σχηματίστηκαν ουρές στα καταστήματα για δύο λόγους:

1.Πολλές συναλλαγές έγιναν ηλεκτρονικά.

2. Οι καταναλωτές εμφανίστηκαν «συγκρατημένοι» στις αγορές τους, με πολλούς από αυτούς να είναι δυσαρεστημένοι, καθώς διαψεύστηκαν οι προσδοκίες τους για μεγάλες εκπτώσεις σε ηλεκτρονικά, ηλεκτρικά και είδη ένδυσης. Στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν κατέστη δυνατό ο καταναλωτής να βρει την «προσφορά» για την οποία είχε ενημερωθεί μέσω της διαφημιστικής καμπάνιας των εταιρειών, καθώς όπως τους ενημέρωναν οι πωλητές το συγκεκριμένο προϊόν είχε εξαντληθεί.

Αυξημένες πάντως ήταν οι πωλήσεις των καταστημάτων που διαθέτουν ηλεκτρονικούς υπολογιστές, καθώς η συγκεκριμένη αγορά έχει περιθώρια για μεγαλύτερες εκπτώσεις, αφού τα μοντέλα ανανεώνονται διαρκώς και υπάρχει stock παλαιότερων.

 

Black Friday ή “Βλακ” Friday; – Προσοχή στις παραπλανητικές προσφορές – “Ξεφορτώνουν” και stock – Ελληνική πατέντα στην αμερικάνικη ημέρα ευκαιριών

SHARE