ΑΒ Βασιλόπουλος: Αύξησε το μερίδιο αγοράς στο 19,3%

Ανοδικά κινήθηκαν το 2011 οι πωλήσεις και τα μερίδια αγοράς της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος». Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του μητρικού ομίλου «Delhaize», η ΑΒ σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen διεύρυνε το μερίδιο αγοράς της στο 19,3% παρά την γενικότερη κάμψη της κατανάλωσης.

Ωστόσο, στο τέταρτο τρίμηνο της περσινής χρήσης οι πωλήσεις της εταιρείας παρουσίασαν ελαφρά κάμψη σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010 κυρίως λόγω της επιδείνωσης της ύφεσης ενώ την ίδια ώρα τα γενικά και διοικητικά έξοδα σημείωσαν άνοδο κατά 25% εξαιτίας της αύξησης της φορολογίας, του υψηλότερου εργατικού κόστους αλλά και της μεγαλύτερης δαπάνης για ενοίκια λόγω της προσθήκης νέων καταστημάτων.

Όσον αφορά στην επέκταση του δικτύου, η ΑΒ προσέθεσε πέρυσι 28 νέα καταστήματα και έφθασε να αριθμεί στο τέλος του 2011, συνολικά 251 σημεία πώλησης.

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ, με στόχο την λειτουργία νέων καταστημάτων σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Πρόσφατα, εγκαινίασε ένα νέο κατάστημα στη Ξάνθη, εκπληρώνοντας έτσι τον στόχο για παρουσία σε κάθε πρωτεύουσα ή μεγάλη πόλη ανά την Ελλάδα.

SHARE