Βραβεύθηκε στις Κάννες η Wind Vision για καινοτομία στην εμπειρία τηλεθεατή

Το βραβείο UX (User Experience) απέσπασε η WIND VISION στα Content Innovation Awards, που πραγματοποιήθηκαν το βράδυ της Κυριακής στις Κάννες.

Η τηλεοπτική πλατφόρμα που ανέπτυξε η ZAPPWARE για λογαριασμό της WIND ξεχώρισε στο διεθνή διαγωνισμό ως η πιο συναρπαστική καινοτομία στην εμπειρία του τηλεθεατή.

Τα Content Innovation Awards αναγνωρίζουν την καινοτομία προμηθευτών περιεχομένου, διανομών και εταιρειών τεχνολογίας που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της σημερινής παγκόσμιας τηλεοπτικής βιομηχανίας.

Ο Hermann Riedl, Chief Business & Digital Transformation Officer της WIND δήλωσε: “Ξεκινήσαμε την WIND VISION λίγο πριν το καλοκαίρι και η αποδοχή του κόσμου μέχρι τώρα είναι εξαιρετική. Πρωτοπορούμε με μια εξαιρετικά φιλική και εύχρηστη τηλεοπτική πλατφόρμα, η οποία ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις του σύγχρονου τηλεθεατή και είναι μοναδική στην ελληνική αγορά. Αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις προσφέρουμε στους συνδρομητές μας πρόσβαση σε πλούσιο περιεχόμενο από τα 60 και πλέον συνδρομητικά κανάλια, το Netflix και τις χιλιάδες εφαρμογές του Google Play Store, καθώς και ευελιξία μέσα από μοναδικές λειτουργιές όπως τα multiscreen, catch up, Chromecast. Η πρόταση μας για τηλεοπτικό περιεχόμενο είναι δυναμική και εγγυάται μοναδική και προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης. Η διεθνής διάκριση της WIND VISION είναι πολύ τιμητική”.

Από την πλευρά της Zappware, o Patrick Vos, διευθύνων σύμβουλος, εξηγεί: “Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, όπως η WIND, επιδιώκουν να προσφέρουν στην αγορά προτάσεις ψυχαγωγίας υψηλού επιπέδου. Η τεχνολογία που αξιοποιεί η WIND VISION έχει τύχη εξαιρετικής αποδοχής στην ελληνική αγορά. Η κατάκτηση του συγκεκριμένου βραβείου επιβεβαιώνει την έμφαση που δίνουμε στον τελικό χρήστη και αποτελεί σημαντική αναγνώριση της Zappware από τη βιομηχανία”.

SHARE