Twitter: Ανοίγει τα φτερά του το …πουλάκι – Εξαγορά της MoPub με 400 εκ. δολάρια

Στη MoPub, τη διαφημιστική εταιρεία που ειδικεύεται στην κινητή τηλεφωνία, επενδύει το Twitter, βελτιώνοντας την πλατφόρμα πωλήσεων διαφημιστικού χώρου καθώς προετοιμάζεται για τη δημόσια εγγραφή του τους επόμενους μήνες.

Οι Financial Times, επικαλούμενοι πηγή προσκείμενη στις εξελίξεις, αποκαλύπτουν ότι το ύψος της συμφωνίας κυμαίνεται μεταξύ 300 και 400 εκατ. δολ.

Με τη συμφωνία αυτή βελτιώνεται σχεδόν αυτομάτως η δυνατότητα αγοράς διαφήμισης στο Twitter και διευρύνεται η συνεργασία με τις παραδοσιακές εταιρίες media με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας με εταιρίες τηλεοπτικού περιεχομένου αλλά και την ανάπτυξη υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου.

«Η κινητή τηλεφωνία είναι προφανώς το κλειδί για το Twitter συνολικά και για τη διαφημιστική μας πλατφόρμα» δήλωσε ο Κέβιν Βέιλ, αντιπρόεδρος του Twitter. «Επιτρέποντας στους διαφημιστές να αγοράζουν διαφημίσεις σε πραγματικό χρόνο, την στιγμή που παραδίδονται οι εφαρμογές στον χρήστη, βελτιώνεται η στόχευση» δήωλσε.

Η EMarketer εκτιμά ότι το Twitter θα αποκομίσει έσοδα μεγαλύτερα των 300 εκατ. δολ. από διαφήμιση στην κινητή το 2013, που θα υπερβαίνουν το 50% των συνολικών διαφημιστικών του εσόδων.

SHARE