Ουρές ταλαιπωρίας στα γκισέ των τραπεζών

Οπλισμένος με αρκετή υπομονή πρέπει να είναι όποιος θελήσει να επισκεφθεί κάποιο υποκατάστημα τράπεζας για να εξυπητετηθεί από κάποιον υπάλληλο στο γκισέ.

Παντού ουρές, με την αναμονή να ξεπερνά κατά πολύ τη μισή ώρα και οι περισσότεροι, άνθρωποι μεγάλης ηλικίας. Και στα γκισέ ένας άντε το πολύ δύο υπάλληλοι που προσπαθούν φιλότιμα να εξυπηρετήσουν.

…Ταλαιπωρία της ταλαιπωρίας, ω ταλαιπωρία!…

Οι τράπεζες μπορεί να μιλάνε για ψηφιακές συναλλαγές και internet banking , αλλά κανείς δεν σκέφτηκε ότι είμαστε μια χώρα που γερνάει και οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν από ιντερνετ και ψηφιακές ευκολίες.

Ανθρωποι μεγάλης ηλικίας με το βιβλιάριο στο χέρι στήνονται επι ώρες στην ουρά για να εξυπηρετηθούν είτε για κάποια ανάληψη – για κατάθεση δεν γίνεται λόγος , σπάνιο φαινόμενο – ή για να πληρώσουν κάποια οφειλή. Και αν ο συνταξιούχος έχει χρόνο και μπορεί – που δεν πρέπει- να περιμένει , τι φταίει ο επαγγελματίας που πρέπει να εξυπηρετηθεί;

Απο τη μιά μεριά οι περικοπές στο προσωπικό από την άλλη σχεδόν όλοι οι υπάλληλοι να βρίσκονται στα γραφεία και να εξυπηρετούν πολίτες που ψάχνουν για κάποια ρύθμιση δανείου, άλλες ουρές εδώ, μια επίσκεψη στην τράπεζα μοιάζει γολγοθάς.

Οι διοικήσεις των τραπεζών, οφείλουν να δουν αυτό το πρόβλημα και να αυξήσουν τις βάρδιες των υπαλλήλων στα γκισέ. Ας μην τους κάνουν περισσότερους εχθρούς στήνοντας τον κόσμο στις ατέλειωτες ουρές για μία ανάληψη…