Mε υπογραφή της Λυδίας Κονιόρδου η παραλία Φτελιά της Μυκόνου στους Γερμανούς

 

Στο τέλος κερδάνε οι Γερμανοί και μάλιστα με την βοήθεια της κυβέρνησης Τσίπρα. Στην προκειμένη περίπτωση πρόκειται για τους Γερμανούς επειχειρηματίες του διάσημου πλέον «Scorpios» της Μυκόνου οι οποίοι κατάφεραν-σύμφωνα με τον ιστότοπο e-reportaz- να πάρουν και την παραλία της Φτελιάς με την άδεια και την υπογραφή της υπουργού Λυδίας Κονιόρδου! Πρόκειται για μία από τις ελάχιστες παραλίες του νησιού χωρίς τραπεζοκαθίσματα. Πάει κι αυτή. Οι δύο Γερμανοί επενδυτές απειλούν πλέον την κυριαρχία του Nammos  και του Hakkasan που έχουν περάσει πλέον στον έλεγχο του Βαγγέλη Μαρινάκη.

Το eReportaz δημοσιοποιεί την απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού με την υπογραφή της παραχώρησης και αποκαλύπτει  πως ο Μυκονιάτης δικηγόρος Στέλιος Γκαρίπης που δραστηριοποιείται σε θέμα αυθαιρεσιών ετοιμάζεται να προβεί σε μήνυση κατά της υπουργού. Σύμφωνα με πληροφορίες  πίσω από αυτή την «εν μία νυκτί» απόφαση και υπογραφή κρύβονται οι Γερμανοί επιχειρηματίες στους οποίους εδώ και κάποιους μήνες ανήκει ο Σκορπιός στην Παράγκα της Μυκόνου.

Η Γερμανία είναι ο μεγαλύτερος δανειστής της Ελλάδας και η Μέρκελ φίλη του Αλέξη Τσίπρα. Πως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά;

Σύμφωνα με παλαιότερο ρεπορτάζ της Μαρίας Λεμονιά στο protothema.gr οι Τόμας Χέιν και Μάριο Χέρτελ ήρθαν για πρώτη φορά στο νησί το 2004 ως παραθεριστές και σύντομα βρέθηκαν να διαχειρίζονται ένα από τα σημαντικότερα clubs του, το διάσημο «Paradise». Η επιτυχία τούς άνοιξε τον δρόμο για περαιτέρω δραστηριοποίηση κι έτσι το 2010 ανέλαβαν το «San Giorgio Hotel Mykonos». «Η Μύκονος είναι ένας κοσμοπολίτικος παράδεισος, όπου οι άνθρωποι κάνουν διακοπές συνειδητοποιώντας παράλληλα τι σημαίνει φυσική ομορφιά αλλά και ελευθερία», επισημαίνουν. Οι δυο τους γνωρίστηκαν πριν από 15 χρόνια στις παραλίες της Ιμπιζα όπου διασκέδαζαν. Ο Τόμας ασχολούνταν με το real estate στο Αουγκσμπουργκ, όπου είχε φτιάξει ένα παραδοσιακό club με DJs και χορεύτριες από το Αμστερνταμ, ενώ ο Βαυαρός Μάριο διατηρούσε ένα καφέ στο Μπαϊρόιτ και ασχολούνταν επιτυχώς με εστιατόρια, clubs και ξενοδοχεία. Οταν άρχισαν να κάνουν παρέα απέκτησαν το κοινό όνειρο να ανοίξουν επιχειρηματικά τα φτερά τους σε ολόκληρο τον κόσμο. Η Μύκονος ήταν το πλέον κατάλληλο περιβάλλον για τα ξενοδοχεία, τα πάρτυ και τα λαμπερά events που είχαν στο μυαλό τους. «Είναι ένα νησί πολύ διαφορετικό από όλα τα άλλα, γι’ αυτό και θεωρήσαμε ότι αποτελεί το κατάλληλο μέρος για τις ιδέες μας», εξομολογείται ο Χέιν. Το ξενοδοχείο «San Giorgio Mykonos» αποτελεί για εκείνους το αιώνιο σημείο αναφοράς αφού κατάφεραν να το μετατρέψουν από ημιθανή επιχείρηση σε διαμάντι φιλοξενίας που μπήκε επάξια στη λίστα των Design Hotels. Πώς όμως αποφάσισαν να επενδύσουν στην Ελλάδα της κρίσης;

«Δραστηριοποιούμαστε στη Μύκονο τα τελευταία 11 χρόνια», διευκρινίζουν. «Η Ελλάδα έχει μεγάλες προοπτικές αλλά και χώρο για επενδύσεις – ειδικά στη Μύκονο και στη Σαντορίνη. Οποιαδήποτε κρίση αφήνει πάντα περιθώριο για επενδύσεις. Αρκεί να βρεις το κατάλληλο αντικείμενο. Αν σκεφτεί κανείς ότι σε αντίστοιχους καλοκαιρινούς προορισμούς, όπως η Ιμπιζα και το Σεν Τροπέ, για αντίστοιχες υπηρεσίες κάποιος πρέπει να πληρώσει τεράστια ποσά και σε αντάλλαγμα να έχει κακό σέρβις και κακή συμπεριφορά, τότε θα καταλάβει τι προσπαθούμε να κάνουμε. Ακριβώς λόγω της κρίσης, στη Μύκονο πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να προσφέρουμε το καλύτερο από πλευράς υπηρεσιών και επιλογών. Μαθαίνουμε από την κρίση και γινόμαστε καλύτεροι. Εξάλλου, θεωρούμε τους εαυτούς μας περισσότερο Ελληνες παρά Γερμανούς. Η Μύκονος και η Ελλάδα είναι το σπίτι μας, γι’ αυτό και το 90% του προσωπικού μας είναι Ελληνες».

Shortlink:

X Αν θέλετε κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook