Locish: Μια ανατρεπτική ταξιδιωτική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα

bankwars_locish

Μια νέα ταξιδιωτική εφαρμογή για κινητά που ακούει στο όνομα Locish φιλοδοξεί να αλλάξει τον τουριστικό χάρτη των μεγάλων πόλεων με πρώτο σταθμό την Αθήνα.

Οι δημιουργοί του Γρηγόρης Ζωντανός και Αλέξης Χριστοδούλου, σ’ ένα ταξίδι τους στη Βουδαπέστη ήρθαν αντιμέτωποι με το εξής πρόβλημα: δεν μπορούσαν να βρουν εύκολα, γρήγορα και στην αγγλική γλώσσα στοχευμένη πληροφορία σχετικά με το μέρος που ήθελαν να επισκεφθούν εκείνη την στιγμή και μάλιστα με βάση την δεδομένη τους ανάγκη και το ιδιαίτερο γούστο τους.

Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα του Locish, μιας εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα η οποία στην παρούσα μορφή της λειτουργεί με τον εξής τρόπο:

Κάτοικοι της Αθήνας έχουν την δυνατότητα να  μπουν στο www.locish.com και να δημιουργήσουν το προφίλ τους. Στη συνέχεια, έχοντας αποκτήσει τον τίτλο του  “Local Angel”, καταχωρούν με λεπτομέρεια τα μέρη (εστιατόρια, μπαρ, αξιοθέατα) της Αθήνας που αυτοί θα πρότειναν σε έναν ταξιδιώτη. Από την άλλη πλευρά, ο ταξιδιώτης στην Αθήνα, μέσω του κινητού του, ζητάει μία πρόταση για ένα εστιατόριο, μπαρ ή οτιδήποτε άλλο, δηλώνοντας ένα μικροποσό που προτίθεται να πληρώσει σε όποιον του δώσει μία καλή πρόταση. Οι Local Angels που “ταιριάζουν” με τον ταξιδιώτη, ειδοποιούνται, και υποβάλλουν τις προτάσεις τους. Με έναν έξυπνο αλγόριθμο, ο ταξιδιώτης πλέον καλείται να δεχτεί ένα από τα καλύτερα μέρη που του προτείνονται. Με την αποδοχή της πρότασης, ο κάτοικος της πόλης κερδίζει το ποσό, και ο ταξιδιώτης έχει στο κινητό του αναλυτικές λεπτομέρειες (διεύθυνση, χάρτη, τηλέφωνα) για το μέρος που ζήτησε.

Το λανσάρισμα της εφαρμογής έγινε πολύ πρόσφατα στις 15 Νοεμβρίου. Ήδη όμως στις πρώτες μέρες λειτουργίας του Locish, πάνω από 450 κάτοικοι έχουν χριστεί σε “Local Angels”, καταχωρώντας πάνω από 1600 μέρη στην Αθήνα, όταν παγκόσμιας εμβέλειας εδραιωμένες εφαρμογές όπως το TripAdvisor περιλαμβάνουν μόνο 846.

Στόχος του Locish  είναι να κάνει την πρεμιέρα του στην Αθήνα, και στη συνέχεια να επεκτείνει τη λειτουργία του σε όλες τις μεγάλες τουριστικές πόλεις του κόσμου.

Πέρα από το αντικείμενο της εφαρμογής και την χρησιμότητά της, ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει  και η ιστορία  των δημιουργών της.

Τόσο ο Γρηγόρης Ζωντανός όσο και ο Αλέξης Χριστοδούλου παραιτήθηκαν φέτος από τις δουλειές τους για να αφοσιωθούν εξ’ ολοκλήρου στην ιδέα τους. Ο Γρηγόρης, δουλεύοντας στο χώρο του μάρκετινγκ θέλησε να κάνει μια αλλαγή πλεύσης στην επαγγελματική του ζωή αλλά και στην ζωή του γενικότερα. Ο λόγος; Η ανάγκη για δημιουργικότητα και εξελισιμότητα, στοιχεία που όπως υποστηρίζει, δεν έβρισκε στη πρώην δουλειά του.

Το παράδειγμά του ακολούθησε, ο φίλος και συνεργάτης του σε μια παλιά startup, Αλέξης Χριστοδούλου ο  οποίος παραιτήθηκε από την θέση καθηγητή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Πληροφορική για να αφοσιωθεί κι αυτός στην   δημιουργία του Locish.

Στην παρούσα φάση πάντως η startup ζωή του Αλέξη και του Γρηγόρη μοιράζεται μεταξύ του συνεργατικού χώρου εργασίας Colab, όπου έχουν την δυνατότητα να έρθουν σε επαφή και με άλλες startups κι όχι μόνο και της κατοικίας του Γρηγόρη όπου μένουν πλέον μαζί μοιράζοντας τα καθημερινά τους έξοδα.

Εμείς δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε καλή επιτυχία σε δύο νέα παιδιά που επέλεξαν με τόλμη να μην ακολουθήσουν την πεπατημένη και να δημιουργήσουν κάτι δικό τους.

Δεν είναι και άσχημα, να δίνεις λύση σ’ ένα πρόβλημα που εδώ και πολλά χρόνια αντιμετωπίζεται μέσα από παραδοσιακές αλλά αναποτελεσματικές μεθόδους, όπως έντυποι ταξιδιωτικοί οδηγοί ή κουραστικές λίστες στο internet. Μέσω της χρήσης των έξυπνων κινητών τηλεφώνων με ικανότητες γεωγραφικού προσδιορισμού και επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο ο κάτοικος της πόλης έχει την δυνατότητα να κερδίσει χρήματα και να βοηθήσει άμεσα τον ταξιδιώτη- επισκέπτη της πόλης του.

Της Ελένης Νάτση 

SHARE