Με πτώση έκλεισε την Παρασκευή ο χρυσός. Τοι συμβόλαιο παράδοσης Απριλίου έκλεισε στα 1.322,10 δολ. ανά ουγγιά, υποχωρώντας κατά 0,2%.
Στην εβδομάδα ο χρυσός κατέγραψε κέρδη 1,9%, βρίσκοντας στήριξη στον υπαινιγμό της Fed για παύση στην αύξηση των επιτοκίων, καθώς και στην αβεβαιότητα γύρω από την εμπορική διένεξη ΗΠΑ – Κίνας.
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
Η αναταραχή στη Βενεζουέλα και οι μειώσεις στην παραγωγή του ΟΠΕΚ συνέβαλαν στην άνοδο του “μαύρου χρυσού” που στην εβδομάδα ενισχύθηκε κατά 3%.Την Παρασκευή το αμερικανικό αργό παράδοσης Μαρτίου σημείωσε άνοδο 2,7%, για να κλείσει στα 55,26 δολ. το βαρέλι.