ΚΕΕΛΠΝΟ -ΜΜΕ: Ποιοί πήραν τα λεφτά το 2014 – Κάπου έχει δίκιο ΚΑΙ ο Πολάκης…

 

Μπορεί ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης να εκτέθηκε ανεπανόρθωτα με τα …μαθηματικά του, καθώς, αποκαλύφθηκε από τον βουλευτή της ΝΔ Γ.Γεωργαντά, ότι η μαύρη τρύπα στο ΚΕΕΛΠΝΟ για την περίοδο 2007-2014 δεν ήταν 230 εκατ. ευρώ που είχε πει ο υπουργός προ ημερών, αλλά κατά 90 εκατ. μικρότερη(!), αφού διπλομέτρησε 89 εκατ. του 2010…

…Μπορεί ο κ.Πολάκης να έχει αυτό το ύφος που δεν ταιριάζει με υπουργό εν έτει 2018…

…Μπορεί να προκαλεί με τις συνεχείς, σε βαθμό αμετροέπειας αναρτήσεις κατά αντιπάλων στο face book…

…Mπορεί…μπορεί…μπορεί…

…ΑΛΛΑ…

…Η αποκάλυψή του ότι το ΚΕΕΛΠΝΟ υπέγραψε 894 …λεόντιες συμβάσεις με ΜΜΕ (μόνο την περίοδο 2013 – 2014), που αποσιωπήθηκε μάλιστα από την πλειοψηφία των μέσων ενημέρωσης, δεν περιποιεί …τιμή για τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ που υποτίθεται πως έκανε οικονομίες γοα να βγει το δικό της δεύτερο μνημόνιο…

…Μιλάμε για ποσά που ξεπερνούν τα 5 εκατομμύρια (υπάρχει η εκτίμηση για κοντά 9), τα οποία δόθηκαν, ουσιαστικά και στο μεγαλύτερο μέρος τους για …αέρα πατέρα!..

…Στο πρώτο μέρος της κατάθεσης του ο υπουργός, είχε μιλήσει για 150 συμβάσεις που πιθανώς να είναι περισσότερες αφού το πόρισμα του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους καταγράφει δαπάνη 4,3 εκ. ευρώ περιλαμβάνοντας μόνο τα τιμολόγια άνω των 30.000 ευρώ. Την ίδια ώρα ο επίσημος απολογισμός του ΚΕΕΛΠΝΟ καταγράφει 5,8 εκ. για διαφημιστική δαπάνη, ενώ από τις προσθέσεις της ανεπίσημης λίστας που διατηρούσε το ΚΕΕΛΠΝΟ προκύπτουν 9 εκ.ευρώ! Υπάρχουν και οι συμβάσεις για δέκα- δέκα χιλιάρικα και τα εντελώς μαύρα…

…Νόμιμες ήταν οι περισσότερες συμβάσεις, αλλά πόσες (επιτέλους!) ήταν οι …αρρώστειες που έχρηζαν προβολής;

…Και με ποια κριτήρια δόθηκαν ένας σκασμός λεφτά, ώστε αυτό που προβάλλεται να έχει την απήχηση στο κοινό;

…Τι κρίμα που δεν φροντίσαμε τότε να στήσουμε την εφημερίδα “H φωνή της αρρώστειας” και το site …”Πάρτα μωρή άρρωστη”, να… εισπράξουμε το κάτι τις μας από την…. καμπάνια για την Πολιομυελίτιδα στην Αφρική; (σ.σ. ναι, υπήρξε και τέτοια καμπάνια)….

Η πλήρης λίστα των ΜΜΕ

 

SHARE