i-kiosk: Νέα γραμμή “πλεύσης” για μια υποσχόμενη ελληνική startup

BANKWARS_INTALE_PHOTO_2

Το Open Coffee Αθήνας  έριξε για φέτος “αυλαία” την Παρασκευή 28 Ιουνίου στο Μουσείο Μπενάκη με μια σημαντική ανακοίνωση ενός εκ των ομιλητών:  o Φάνης Κουτουβέλης συνιδρυτής του i-kiosk  ανακοίνωσε  το νέο όνομα της εταιρίας και μια νέα υπηρεσία που θα αναπτύσσει εφεξής, ανοίγοντας σημαντικά την «βεντάλια» των πελατών της.

To i-kiosk είναι μια από τις γνωστότερες ελληνικές startups που δραστηριοποιείται στον χώρο του λιανικού εμπορίου. Προσφέρει έναν  ολοκληρωμένο ψηφιακό οδηγό (κι όχι ένα απλό σύστημα barcode)   στον ιδιοκτήτη ενός μίνιμαρκετ/περιπτέρου  που τον βοηθάει να κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες εύκολα και γρήγορα: αγοραπωλησίες, επίβλεψη και επισκόπηση αποθεμάτων, αυτόματη διενέργεια παραγγελιών, διαχείριση των πελατών, των προμηθευτών του κοκ.

Μέσω των συστημάτων i-kiosk (i-kiosk PoS) έχουν γίνει μέσα σε διάστημα δύο ετών πάνω από 40 εκατ. συναλλαγές συνολικής αξίας 150 εκατ. ευρώ.

Αλλαγή ονόματος – επιπρόσθετες δραστηριότητες 

Η ομάδα του i-kiosk έλαβε πρόσφατα μια χρηματοδότηση ύψους 350.000 ευρώ. Τα 300.000 ευρώ δόθηκαν από το Pj Catalyst Fund και τα υπόλοιπα 50.000 ευρώ εξασφαλίστηκαν από δύο ιδιώτες επενδυτές.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο Φάνης Κουτουβέλης παρουσίασε το νέο εταιρικό branding της εταιρίας με την επωνυμία Intale.

To i-kiosk θα συνεχίσει να υφίσταται κανονικά ως προϊόν της νέας εταιρείας ενώ ταυτόχρονα η ομάδα αναπτύσσει νέες τεχνολογίες οι οποίες αφορούν τις μεγάλες εταιρείες ταχυκίνητων προϊόντων (FMCG) που προμηθεύουν τα προϊόντα τους μέσω της συγκεκριμένης αγοράς(μίνι μάρκετ/περίπτερα/μικροκαταστήματα).

Με την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών επιδιώκεται να διευκολυνθεί η λειτουργία της συγκεκριμένης αγοράς, φέρνοντας κοντά τις μεγάλες εταιρείες ταχυκίνητων προϊόντων (FMCG) με τα τελικά σημεία πώλησης των προϊόντων τους αλλά και με το καταναλωτικό τους κοινό.

Ο στόχος εντός του 2014 είναι να γίνει προϊοντική επέκταση και στο εξωτερικό, ενώ σύμφωνα με τον Φάνη Κουτουβέλη πριν και παράλληλα με τις κινήσεις επέκτασης στο εξωτερικό, η ομάδα θα κινηθεί δυναμικά στην ακόμη μεγαλύτερη διείσδυση και στην ελληνική αγορά.

Σημειώνεται ότι, η ομάδα του i-kiosk  έλαβε το 2012 το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό i-bank καινοτομία και τεχνολογία της Εθνικής Τράπεζας  το βραβείο e-nnovation και Best Practices το 2011, και το social media award στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό Get in the Ring  το 2012 στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας.

Της Ελένης Νάτση

SHARE