Gold Effie Award για την Green Cola – την πρώτη cola με στέβια στην Ελλάδα

Ακόμη μια διάκριση για την Green Cola στα Effie Awards Hellas 2018, στην κατηγορία «Δαυίδ vs Γολιάθ»

 Η Green Cola αποσπά ακόμη μια διάκριση, κατακτώντας το Gold Effie στα Effie Awards Hellas 2018 που πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου στην Εθνική Λυρική Σκηνή, αναδεικνύοντάς την νικήτρια στην κατηγορία «Δαυίδ vs Γολιάθ».

 

Η καμπάνια που επιμελήθηκε και υλοποίησε για λογαριασμό της η Mullenlowe Athens, αποτελεί μια από τις πιο πρωτότυπες και σπάνιες για τα δεδομένα της Ελλάδας, λαμβάνοντας υπόψη ότι πρώτη φορά ανταγωνιστικές μεταξύ τους εταιρείες αξιώνουν τόσο δυναμικά τη θέση τους στον κλάδο. Τα δύο σποτ  της καμπάνιας «Λίγο πράσινο, δεν σε κάνει Green» και  «Όσο και αν προσπαθούν, η Green δεν αντιγράφεται», αποτέλεσαν την  απάντηση στο ανταγωνιστικό λανσάρισμα του πολυεθνικού παίκτη,  για την διεκδίκηση της πρώτης θέσης που η Green Cola διατηρεί στην κατηγορία cola με στέβια.

Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Η δέκατη τελετή απονομής διοργανώθηκε  από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).

Η Green Cola ξεκίνησε το 2011 ως μια ελληνική cola, με όραμα να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία αναψυκτικών βασισμένη στη φυσικότητα των συστατικών και την καινοτομία.  Σήμερα, η Green Cola  παραμένει σταθερά στην πρώτη θέση στην κατηγορία cola με στέβια, μεταφέροντας το μήνυμα της πράσινης πλευράς των αναψυκτικών και αποτελεί τον market leader της κατηγορίας της με μερίδιο αγοράς σε όγκο που αγγίζει το 70%. Η επιτυχημένη είσοδος και πορεία της Green Cola στην ελληνική αγορά, η διείσδυσή της σε 25 αγορές στον κόσμο, καθώς και η ανάπτυξη του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου, την ταυτοποιούν ως έναν από τους ισχυρούς πλέον παίκτες στην αγορά των αναψυκτικών και μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες βάσει ρυθμού  ανάπτυξης.

Ικανοποιημένος από τη βράβευση, ο Αντιπρόεδρος κ. Γιώργος Βενιέρης σημείωσε,  «Πράγματι, η Green Cola είναι ένα καινοτόμο και πρωτοποριακό προϊόν που άλλαξε τα δεδομένα των αναψυκτικών. Και αυτό ήταν το ζητούμενο για εμάς. Όχι να μιμηθούμε ένα παρόμοιο προϊόν, αλλά να δημιουργήσουμε κάτι ξεχωριστό. Και όπως φαίνεται το καταφέραμε.», ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Βασίλης Ανδρικόπουλος ανέφερε «Ευχαριστούμε ειλικρινά τους καταναλωτές που μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια, κρατώντας μας σταθερά στην κορυφή της κατηγορίας μας. Η βράβευση αυτή, όχι μόνο μας γεμίζει ευγνωμοσύνη, αλλά ακόμη, μας μεταφέρει την ευθύνη να γινόμαστε όλο και καλύτεροι.»

Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια που έτρεξε για το διάστημα 12/5/2017 – 5/06/2017 μεταφράστηκε  στην κατάκτηση  8,5% μεριδίου αγοράς σε επίπεδο όγκου στην κατηγορία αναψυκτικών τύπου cola -επιτυγχάνοντας το υψηλότερο ιστορικά ποσοστό της-,  και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand, υπενθυμίζοντας τις αξίες και τα μοναδικά χαρακτηριστικά της Green Cola.

Σε δήλωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mullenlowe Athens κ. James Nass επεσήμανε, «Είμαστε χαρούμενοι τόσο για την βράβευση της ιδέα μας, όσο και για τη συνεργασία μας με μια από τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον κλάδο των αναψυκτικών στη χώρα. Η πρόκληση ήταν μεγάλη. Όπως και το μήνυμα, ότι η Green Cola ήταν η πρώτη που έδειξε το δρόμο για τη δημιουργία της πρώτης cola με στέβια, σαφές. Της ευχόμαστε να βρίσκεται κάθε χρόνο όλο και υψηλότερα και πάντα πρώτη στην προτίμηση των καταναλωτών.»

SHARE