Γιατί η Folli Follie τρομάζει Τράπεζες – Χρηματιστήριο – Όλα τα δεδομένα

 

Η επίθεση από το αμερικανικό hedge fund Quintessential Capital Management (QCM) που δέχθηκε η ελληνική εισηγμένη εταιρεία Folli Follie και το limit down της Παρασκευής (-30%) με ανεκτέλεστες εντολές, ρίχνει βαριά σκιά στο Χρηματιστήριο και προβληματίζει ιδιαίτερα τις τράπεζες οι οποίες  έχουν έκθεση της τάξης των 200 εκατ. ευρώ στην FF Group, μέσω κοινοπρακτικού δανείου που λήγει τον Ιούλιο του 2019.

Ο συνολικός δανεισμός του ομίλου ανέρχεται σε 612,74 εκατ. ευρώ (στοιχεία 31.12.2017). Τα ταμειακά διαθέσιμα είναι στα 446,3 εκατ. ευρώ.

 

Κατάρρευση της μετοχής Folli Follie στο Χρηματιστήριο! Έκθεση σοκ

 

ΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ η Quintessential Capital Management

 

Η έκθεση της Quintessential Capital Management χαρακτηρίζει τη Folli Follie ως την «άλλη ελληνική Parmalat».  Σημειώνει πως κατόπιν έρευνάς της σε τρεις ηπείρους, που περιελάμβανε συνεντεύξεις και επιτόπιες επισκέψεις, συστηματική εξέταση του δικτύου καταστημάτων της Folli Follie και ανάλυση, «δυσκολεύεται» να αντιστοιχίσει τα στοιχεία για το μέγεθος, τα έσοδα και την ανάπτυξη της εταιρείας «με την πραγματικότητα που παρατηρήσαμε επιτόπου και έχουμε ανησυχίες αναφορικά με την ικανότητα των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας να παρουσιάσουν μια ακριβή εικόνα της εταιρείας.Ανησυχούμε πως ο όμιλος θα μπορούσε να οδεύει προς σοβαρά οικονομικά προβλήματα και πως η μετοχή είναι αντίστοιχα υπερβολικά υπερτιμημένη».

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η QCM στην έκθεσή της, «η εικόνα που λάβαμε από την εξέταση των οικονομικών καταστάσεων και επίσημων ανακοινώσεων της Folli Follie κατά τη διάρκεια του έτους είναι μια εικόνα μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης πολυεθνικής εταιρείας μόδας που εμφανίζει διψήφια ανάπτυξη στη βασική της αγορά, την Ασία. Δυστυχώς, κατόπιν μιας εκτεταμένης και επιμελούς ερευνητικής εργασίας, βρίσκουμε αδύνατον να συμβιβάσουμε την εικόνα αυτή με τα επιτόπια ευρήματά μας, που παραπέμπουν σε μια μη κερδοφόρα εταιρεία που αντιμετωπίζει δυσκολίες, με σημαντικά μικρότερα και ταχύτατα μειούμενα έσοδα, μέγεθος δικτύου και ταμειακά υπόλοιπα.

Ο πυρήνας του ζητήματος φαίνεται να επικεντρώνεται στις ασιατικές και συγκεκριμένα τις κινεζικές, θυγατρικές της Folli Follie».

1. Το δίκτυο των σημείων πώλησης φαίνεται σημαντικά μικρότερο του αναμενόμενου: Διενεργήσαμε εκτεταμένο due diligence και ελέγξαμε κάθε σημείο πώλησης, συχνά με πολλαπλούς τρόπους: σε αντίθεση με τα 630 σημεία πώλησης που αναφέρονται στην ετήσια έκθεση του 2016 για το brand Folli Follie, βρήκαμε αποδείξεις μόνο για 289 σε λειτουργία σημεία πώλησης. Η πλειονότητα των υπολοίπων φαίνεται πως έχει σταματήσει να λειτουργεί.

2. Επιτόπιοι έλεγχοι: Επισκεφθήκαμε προσωπικά αρκετά σημεία πώλησης Folli Follie σε στρατηγικά σημεία-κλειδιά (π.χ. στην πόλη της Νέας Υόρκης και στο Τόκιο της Ιαπωνίας) και μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως πολλά κρίσιμης σημασίας περιουσιακά στοιχεία που η εταιρεία εξακολουθεί να εμφανίζει στην ιστοσελίδα της (π.χ. τα καταστήματα FF Soho ή το FF Madison Avenue) είναι πράγματι κλειστά. Παρατηρήσαμε επίσης πως ένας αριθμός σημείων πώλησης, και σε τοποθεσίες-κλειδιά, φαίνεται πως είναι αμελητέου μεγέθους (συχνά απλώς ένα μικρό παράθυρο) και στη διαδικασία της ρευστοποίησης.

3. Ψηφιακή παρουσία: Διενεργήσαμε έλεγχο της παρουσίας της Folli Follie online, ελέγχοντας την κίνηση της ιστοσελίδας και τη δημοφιλία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκρίνοντάς τα με αυτά των ανταγωνιστών της Folli Follie, τα ευρήματά μας υποδηλώνουν πως η ψηφιακή παρουσία της Folli Follie, ιδιαίτερα στην Ασία, μπορεί να είναι ενδεικτικά μιας πολύ μικρότερης εταιρείας.

4. Χρηματοοικονομική ανάλυση: Τα επίσημα στοιχεία της Folli Follie δείχνουν αυξανόμενα έσοδα και κέρδη, όμως συνεχώς αρνητικές ελεύθερες ταμειακές ροές, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων εξηγείται από το μεγάλο και αυξανόμενο κεφάλαιο κίνησης στις ασιατικές θυγατρικές. Το ύψος των λογιστικών απαιτήσεων και αποθεμάτων των ασιατικών θυγατρικών της Folli Follie φαίνεται ξεκάθαρα δυσανάλογο συγκριτικά με τις αντίστοιχες εταιρείες.

5. Κινεζικές θυγατρικές: Η Folli Follie  υποστηρίζει πως έσοδα 1 δισ. δολαρίων προέρχονται από την Ασία, από τα οποία η Κίνα υποτίθεται πως έχει τη μερίδα του λέοντος (το 70% του ασιατικού δικτύου θα βρίσκονταν εκεί). Προς έκπληξή μας, βρήκαμε πως οι μόνες δύο θυγατρικές στην ηπειρωτική Κίνα, οι Fu Li Fu Lei και Binlianyun, παράγουν έσοδα μόλις 40 εκατ. δολαρίων και μαζί αντιστοιχούν σε μόλις 50 σημεία πώλησης.

6. Ανησυχίες για τους ελεγκτές: Εχοντας ελέγξει τους λογαριασμούς αρκετών ετών μέσω της Baker Tilly, η Folli Follie πρόσφατα προσέλαβε την Ecovis, μια σχετικά άγνωστη εταιρεία. Επιπλέον, οι ελεγκτές της οντότητας που ενοποιεί τις πωλήσεις της Folli Follie στην Ασία, που ανέρχονται συνολικά σε περίπου 1 δισ. δολάρια, φαίνεται πως είναι μια σκοτεινή εταιρεία με προσωπικό μόλις δύο ατόμων. Σύμφωνα με ανώτατους Κινέζους ελεγκτές από τις Τέσσερις Μεγάλες εταιρείες, η εταιρεία αυτή μπορεί να μην είναι επαρκής για να πραγματοποιήσει ελέγχους τέτοιου μεγέθους (πωλήσεις 1 δισ. δολαρίων, εκατοντάδες σημεία πώλησης σε πολλές χώρες).

Κατά την Quintessential Capital Management, «το πολύμηνο, επίπονο due dilingence, δείχνει μια ριζικά διαφορετική εικόνα της Folli Follie από αυτήν που θα μπορούσε να προκύψει από τις επίσημες ανακοινώσεις της Folli Follie. Συναντήσαμε πειστικές αποδείξεις που δείχνουν μια μη κερδοφόρα, ταχύτατα συρρικνούμενη επιχείρηση, με μειούμενα έσοδα και αρνητικές ταμειακές ροές. Εκτιμούμε πως τα πραγματικά έσοδα για τον κλάδο κοσμημάτων-ρολογιών-αξεσουάρ ίσως είναι ένα κλάσμα μόνο των ανακοινωθέντων εσόδων.

Έχουμε επίσης μια ριζικά διαφορετική εικόνα αναφορικά με το μέγεθος του δικτύου της Folli Follie και τον αριθμό των σημείων πώλησης: σύμφωνα με το due diligence μας, τα σημεία πώλησης Folli Follie ίσως είναι λιγότερα των 300 (έναντι των 630 που δηλώνει η εταιρεία), με έναν μεγάλο αριθμό σημείων πώλησης να μην είναι τίποτα περισσότερο από ένα μικρό παράθυρο και με πωλήσεις μερικών χιλιάδων ευρώ ετησίως. Πέραν του ταχύτατα συρρικνούμενου δικτύου, οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων στην Ασία, σε αντίθεση με αυτά που ισχυρίζεται η διοίκηση της εταιρείας κατά τη διάρκεια των conference calls, φαίνεται πως μειώνονται σταθερά εδώ και αρκετά χρόνια.

Τι συμβαίνει; Κατά την άποψή μας, και βάσει των εκτεταμένων αποδείξεων που συγκεντρώσαμε, μετά την αρχική επιτυχία στην Ασία, ιδιαίτερα στην Κίνα και στην Ιαπωνία, η κατάσταση αργά αλλά σταθερά επιδεινώθηκε. Πρώτα άρχισαν να μειώνονται οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων, δηλαδή κάθε ξεχωριστό κατάστημα πωλούσε όλο και λιγότερο. Στην Ιαπωνία, αυτό οδήγησε σε σταθερό κλείσιμο καταστημάτων που σταδιακά έγιναν μη κερδοφόρα (στην Ιαπωνία δεν υπάρχουν franchisees). Στην Κίνα, η εταιρεία προσπάθησε να αντισταθμίσει την τάση αυτή ανοίγοντας νέα σημεία πώλησης με νέους franchisees: αυτό ήταν αποτελεσματικό για κάποιο διάστημα, καθώς γενικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν λόγω των επιπλέον καταστημάτων παρά τις μειούμενες εταιρικές πωλήσεις. Ωστόσο, σύντομα οι franchisees άρχισαν να κλείνουν καταστήματα, λόγω δυσαρέσκειας με τα επίπεδα πωλήσεων.

Μέχρι περίπου το 2013, οι δραστηριότητες ήταν αξιοπρεπείς στην Κίνα, με το δίκτυο να «κορυφώνεται» με περίπου 200 σημεία πώλησης, τα μισά από τα οποία ανήκαν στην εταιρεία και τα άλλα μισά σε franchisees. Την ίδια ώρα, οι πωλήσεις αυξάνονταν κατά περίπου 10% ετησίως, όμως αυτό οφειλόταν κυρίως στα νέα καταστήματα καθώς οι εταιρικές πωλήσεις ήδη μειώνονταν. Από το 2014 και μετά, ο ρυθμός της επιδείνωσης επιταχύνθηκε τόσο που ηγετικό στέλεχος της Folli Follie (ο διευθυντής για την Κίνα) αποχώρησε από την εταιρεία και πήγε σε ανταγωνιστή (τη Montblanc). Προφανώς, οι πωλήσεις γρήγορα μειώθηκαν περαιτέρω μετά από αυτό.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας, οι πωλήσεις της Folli Follie στην Κίνα μπορεί να ήταν έως και 40 εκατ. δολάρια το 2016 και ίσως μειώθηκαν περαιτέρω το 2017.

Τα τελευταία χρόνια, η Folli Follie φαίνεται πως έκλεισε το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου της στην Κίνα και το 30% του δικτύου στην Ιαπωνία, ενώ σύντομα σχεδιάζουν να κλείσουν και άλλα σημεία πώλησης».

Η Quintessential Capital Management γράφει στην έκθεσή της πως «έχουμε εντοπίσει τους ακόλουθους λόγους για την καταστροφική επιδείνωση της Folli Follie στην Ασία:

-Υποβέλτιστες πρακτικές της διοίκησης: Η Folli Follie είναι μια οικογενειακή επιχείρηση. Οι περισσότερες στρατηγικές αποφάσεις, που αφορούν μέχρι και στην τοποθεσία ορισμένων καταστημάτων, λαμβάνονται απευθείας από τον κ. Δημήτρη Κουτσολιούτσο και φαίνεται πως υπάρχει έλλειψη οργανωμένων διαδικασιών για δραστηριότητες όπως για παράδειγμα η προώθηση πωλήσεων. Υπάρχουν αναφορές για διαφωνίες μεταξύ του κ. Κουτσολιούτσου και του γιου του, που φέρεται να τον ενδιαφέρει να ξεφορτωθεί τελείως το brand Folli Follie.

-Ανταγωνισμός: Οταν η Folli Follie άνοιξε για πρώτη φορά στην Ασία (πριν από 15 χρόνια στην Ιαπωνία και αργότερα στην Κίνα), βρήκαν μια «παρθένα» τοποθεσία και ουσιαστικά είχαν ολόκληρη την αγορά στη διάθεσή τους. Ο Κινέζος καταναλωτής ήταν πολύ λιγότερο εκλεπτυσμένος απ’ όσο σήμερα και αγόραζε πρόθυμα προϊόντα της Folli Follie που θεωρούνταν ως ποιοτικά δυτικά πολυτελή προϊόντα. Τώρα, όμως, εταιρείες όπως οι Coach, Kate Spade, Furla, Pandora και Swarovsky άρχισαν να εισέρχονται στην αγορά με πολύ μεγαλύτερους πόρους και καλύτερες πρακτικές διαχείρισης απ’ ό,τι η Folli Follie. Για παράδειγμα, οι πωλήσεις ανά τετραγωνικό της Folli Follie ήταν μόλις περίπου το 50% αυτών των Swarovsky ή Michael Kors.

-Προϊόντα: Σε πολλές περιπτώσεις, οι γραμμές προϊόντων της Folli Follie έτυχαν ανάμεικτης υποδοχής από τους καταναλωτές. Για παράδειγμα, τα προϊόντα “KK” (τα οποία σχεδιάστηκαν από τη σύζυγο του ιδρυτή) εκλήφθηκαν ως «παλιομοδίτικα» από τους πελάτες, ιδιαίτερα δεδομένου ότι η Folli Follie θέλει να παρουσιάζεται ως ένα «νεανικό» brand. Υπήρχαν επίσης ανησυχίες για την ποιότητα των προϊόντων.

-Αποχωρήσεις βασικού προσωπικού: Καθώς η κατάσταση επιδεινωνόταν, αποχώρησαν από την εταιρεία βασικά ταλέντα (για παράδειγμα ο διευθυντής της Κίνας, που πήγε στη Montblanc). Σύμφωνα με τους επιτόπιους ελέγχους μας, ο διευθυντής που αποχώρησε δεν έχει ακόμα αντικατασταθεί. Παρόμοια φαίνεται πως ήταν η κατάσταση στην Ιαπωνία, όπου αποχώρησε αρκετό βασικό ανθρώπινο δυναμικό».

 

ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

A. “Το δίκτυο των σημείων πωλήσεων (Points of Sales – POS) εμφανίζεται σημαντικά μικρότερο από το αναμενόμενο”.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της Folli Follie:

Το 2016 τα Σημεία Λιανικής Πώλησης για το Folli Follie brand, τα οποία ήταν σε λειτουργία, ήταν 634

Το 2017 τα Σημεία Λιανικής Πώλησης για το Folli Follie brand, τα οποία ήταν σε
λειτουργία, ήταν 587

Η διοίκηση σημειώνει ότι κατά τη συνήθη πορεία της επιχειρηματικής της δραστηριότητας και στο πλαίσιο της διαδικασίας διαρκούς ανανέωσης και αναβάθμισης, του επαναπροσδιορισμού, καθώς και της επανεξέτασης της παρουσίας της στα καταστήματα συμβατικού τύπου και επίσης, λόγω της αυξανόμενης διείσδυσης στον χώρο των διαδικτυακών πωλήσεων, μείωσε κατά τη διάρκεια των ετών 2016 και 2017, για το brand της Folli Follie, τα Σημεία Λιανικής Πώλησης (Points of Sales) κατά 47, φθάνοντας έτσι τον αριθμό 587 Σημείων Λιανικής Πώλησης μέχρι το τέλος του 2017.

“Ως εκ τούτου, αδυνατούμε να κατανοήσουμε με ποιο τρόπο η QCM εσκεμμένα δηλώνει ότι τα Σημεία Λιανικής Πώλησής μας είναι 289, με δεδομένο το γεγονός
ότι στο τέλος του 2017 τα Σημεία Λιανικής Πώλησης που βρίσκονταν σε λειτουργία ήταν 587 (συμπεριλαμβανομένων των boutiques, shop in shop, counters, outlets, αφορολόγητων και φορολογημένων πωλήσεων σε αεροδρόμια, καθώς και πωλήσεων πτήσεων μέσω αεροπορικών εταιρειών, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα brands της Links of London και τα λοιπά brands)”, σημειώνεται στην ανακοίνωση.

B. “Επιτόπιοι έλεγχοι”

Τα καταστήματα στη Madison and Soho έχουν αναβαθμιστεί κάτω από το νέο store concept του FF Brand και έχουν μεταφερθεί στο Νέο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου, εξηγεί η διοίκηση. “H QCM σκοπίμως παραλείπει να το γεγονός αυτό”.

C. “Διαδικτυακή παρουσία”

Σε ό,τι αφορά την ανάλυση της διαδικτυακής της παρουσίας, η διοίκηση σημειώνει ότι η σύγκριση που έγινε μεταξύ της Folli Follie και των ανταγωνιστών της είναι παραπλανητική καθώς εστιάζει στο Instagram και στο Facebook τα οποία δεν χρησιμοποιούνται στην Κίνα διότι έχουν απαγορευτεί. Όπως εξηγεί, το αποτύπωμα της εταιρείας στα social media θα έπρεπε αντ’ αυτού να μετρηθεί με βάση τον αριθμό των “followers” της στο κινεζικό κοινωνικό δίκτυο Weibo. Στη συγκεκριμένη πλατφόρμα ο αριθμός των “followers” της εταιρείας σε σύγκριση με αυτόν των ανταγωνιστών της παρουσιάζει μια διαφορετική και πιο ακριβή εικόνα:

Weibo
Folli Follie: 442.000
Pandora: 38.000
Kate Spade: 240.000
Michael Kors: 667.000

Ως προς τη συσχέτιση ανάμεσα στην κίνηση στις ιστοσελίδες της Folli Follie και στις πωλήσεις μέσω των ψηφιακών της καναλιών, η εταιρεία αναφέρει ότι η Quintessential κάνει άλλη μία παραπλανητική υπόθεση καθώς αγνοεί τις πωλήσεις από ιστοσελίδες τρίτων (αγορές-marketplaces) οι οποίες έχουν τεθεί στο επίκεντρο της στρατηγικής της εταιρείας για τις διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις. “Η Folli Follie, από νωρίς αντιλήφθηκε τη διείσδυση και τη δύναμη των τοπικών αγορών για την προώθηση των διαδικτυακών της πωλήσεων στην Κίνα και για αυτό έχει επενδύσει επιτυχώς στην παρουσία της εκεί την τελευταία πενταετία, αντλώντας σχεδόν των σύνολο των διαδικτυακών της εσόδων από τις συγκεκριμένες αγορές”, επισημαίνει η διοίκηση.

D. “Οικονομική ανάλυση”

Στο σκέλος αυτό, η διοίκηση της Folli Follie αναφέρει πως “είναι ευρέως γνωστό ότι η FFG δημοσιεύει τις τριμηνιαίες ενοποιημένες οικονομικές εκθέσεις και ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι οι αρνητικές ελεύθερες ταμειακές ροές οφείλονται στο επιχειρηματικό μοντέλο χονδρικής του Ομίλου, το οποίο βασίζεται σημαντικά στο κεφάλαιο κίνησης”. “Στη διάρκεια των τελευταίων δύο ετών, το κεφάλαιο κίνησης μειώνεται σταδιακά ως ποσοστό επί των πωλήσεων, ενώ το ότι εστιάζουμε στρατηγικά στην ανάπτυξη omni-channels είναι κάτι που θα αλλάξει το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο και θα βελτιώσει τις ελεύθερες ταμειακές ροές”, σημειώνει η Folli Follie.

E. “Κινεζικές θυγατρικές”

Η διοίκηση σημειώνει ότι το fund Quintessential Capital Management “ισχυρίζεται λαθεμένα στην έκθεσή του πως η FF Group ισχυρίζεται ότι πωλήσεις ύψους 1 δισ. δολ. προέρχονται από την Ασία, εκ των οποίων η Κίνα “υποτίθεται” ότι κατέχει τη μερίδα του λέοντος”. “Αυτός ο ισχυρισμός είναι τόσο λαθεμένος, όσο και παραπλανητικός”, αναφέρει η Folli Follie Group και συμπληρώνει: “Η πραγματικότητα είναι ότι οι πωλήσεις 1 δισ. δολ. αφορούν στις ενοποιημένες λιανικές και χονδρικές πωλήσεις στην περιοχή Ασίας – Ειρηνικού και περιλαμβάνει όλα τα κανάλια λιανικών, χονδρικών, αεροπορικών και duty free επιχειρήσεων σε όλες της χώρες της περιοχής Ασίας – Ειρηνικού. Οι δύο κινεζικές θυγατρικές που αναφέρονται στην έκθεση, σχετίζονται με ένα μέρος των κινεζικών λιανικών δραστηριοτήτων που συνιστούν μόνο μια μικρή μερίδα των κινεζικών και των συνολικών ενοποιητικών δραστηριοτήτων στην περιοχή Ασίας – Ειρηνικού”.

F. “Επιφυλάξεις σχετικά με τους ελεγκτές”

Η Folli Follie αναφέρει ότι “η Ecovis είναι παγκόσμια ηγέτιδα ελεγκτική εταιρεία με περισσότερα από 6.500 στελέχη που δραστηριοποιείται σε πάνω από 70 χώρες. Κατατάσσεται 18η μεταξύ των παγκόσμιων ελεγκτικών εταιρειών με σημαντική γεωγραφική κάλυψη και ουσιώδη σχέδια επέκτασης”. Παράλληλα, σημειώνεται ότι “η FF Group σκοπεύει να συνεργαστεί με την Ecovis όσον αφορά τις κινεζικές θυγατρικές, γεγονός που συμβαδίζει και με τα σχέδια επέκτασης της Ecovis στην εν λόγω περιοχή.”

“Ως αποτέλεσμα όλων των ανωτέρω, είναι αδιαμφισβήτητο ότι τα συμπεράσματα της έκθεσης της QCM είναι παραπλανητικά. Το γεγονός ότι η QCM γνωρίζει πολύ καλά τα αδιαμφισβήτητα στοιχεία και έχει τοπική εξειδίκευση στην περιοχή της Νότιας Ασίας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η ανάλυση έχει χειραγωγηθεί για συγκεκριμένους σκοπούς. Η Εταιρεία μας διεξάγει έρευνα, προκειμένου να διαπιστώσει ποιες εταιρείες ή ποια πρόσωπα μπορεί να έχουν αποκτήσει παράνομο όφελος από την δημοσίευση αυτής της ψευδούς και παραπλανητικής έκθεσης και θα προβεί σε όλες τις νομικές ενέργειες”, καταλήγει η Folli Follie.

ΟΙ ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ

Στο τέλος της χρηματιστηριακής συνεδρίασης της Πέμπτης 3 Απριλίου, η χρηματιστηριακή αξία των Folli Follie είχε διαμορφωθεί στα 1,027 δισ. ευρώ. Την Παρασκευή, η χρηματιστηριακή αξία διαμορφώθηκε στα επίπεδα των 719 εκατ. ευρώ, γεγονός που σημαίνει ότι “χάθηκαν” 308 εκατ. ευρώ!

Η οικογένεια του Δημήτρη Κουτσολιούτσου, η οποία και ελέγχει το 35,08% των μετοχών, καταγράφει λογιστικές απώλειες 108 εκατ. ευρώ. Η κινεζική Fosun, η οποία κατέχει το 13,89% καταγράφει λογιστικές απώλειες   42,8 εκατ. ευρώ και η Fidelity, στον έλεγχο της οποίας βρίσκεται το 9,5% των μετοχών 29,3 εκατ. ευρώ. Τα υπόλοιπα 128 εκατ. ευρώ της ζημιάς «φορτώνονται» στους 7.983 μετόχους μειοψηφίας.

SHARE