Enterprise Greece: Κατά 14,21% αυξήθηκαν οι ελληνικές εξαγωγές προϊόντων ένδυσης στο πρώτο εξάμηνο του 2017

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ελληνική συμμετοχή στη φθινοπωρινή collection της Διεθνούς Έκθεσης ένδυσης, αξεσουάρ και εσωρούχων CPM 2017, η οποία πραγματοποιήθηκε από 30 Αυγούστου έως τις 2 Σεπτεμβρίου στον εκθεσιακό χώρο Expo Centre Fairgrounds στη Μόσχα. Οι ελληνικές επιχειρήσεις έδωσαν δυναμικό παρόν και στη φθινοπωρινή collection, σε συνέχεια της ανοιξιάτικης, στην ίδια έκθεση την άνοιξη του 2017 και οι οποίες διοργανώθηκαν από τον Οργανισμό Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) στο πλαίσιο του ετήσιου προγράμματος δράσης του.

Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, την ελληνική συμμετοχή αποτέλεσαν δώδεκα (12) κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις από τον κλάδο της ένδυσης, των εσωρούχων και των αξεσουάρ. Οι ελληνικές επιχειρήσεις είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν σημαντικές επαφές με εμπορικούς επισκέπτες από όλον, σχεδόν, τον κόσμο και επιδίωξαν σύναψη επιχειρηματικών συνεργασιών. Nα σημειώσουμε ότι και οι εταιρείες, οι οποίες συμμετείχαν για πρώτη φορά στην έκθεση, υπέγραψαν συνεργασία με αντιπροσώπους και Show Rooms με αποτέλεσμα την διείσδυση τους στην ρώσικη αγορά. Θα πρέπει τέλος να σημειωθεί, ότι οι διοργανωτές της έκθεσης , επέλεξαν για τρίτη φορά στην ιστορία της διοργάνωσης μία από τις ελληνικές εταιρείες να πλαισιώσει με τις δημιουργίες της τo Fashion Show των εγκαινίων, καθώς και των υπολοίπων ημερών, επιβεβαιώνοντας έτσι τη νέα δυναμική που παρουσιάζουν οι ελληνικές εξαγωγές στη αγορά της Ρωσίας, αφού σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, οι ελληνικές εξαγωγές το Α’ εξάμηνο του 2017 παρουσίασαν αύξηση κατά 11,2% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2016 και διαμορφώθηκαν στα 94 εκ. ευρώ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Ηλίας Αθανασίου δήλωσε: “Ο Οργανισμός Enterprise Greece λαμβάνοντας υπόψη τη δυναμική των ελληνικών εξαγωγών του κλάδου των ενδυμάτων, η οποία αποτυπώθηκε με αύξηση κατά 14,21% το 1ο εξάμηνο του 2017, σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2016 και διαμορφώθηκε στα 310 περίπου εκ. ευρώ (σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ), υποστήριξε ενεργά την ελληνική συμμετοχή του κλάδου στη διεθνή έκθεση ένδυσης CPM 2017 στη Μόσχα. Αξίζει δε να σημειωθεί, ότι από τις δώδεκα ελληνικές επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έκθεση, οι πέντε έλαβαν μέρος για πρώτη φορά εκπροσωπώντας τη μεσαία επιχειρηματικότητα, γεγονός που εντάσσεται στη γενικότερη στόχευση του Enterprise Greece για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με θετικά αποτελέσματα για την οικονομία και την απασχόληση.”

Η διοργάνωση της φθινοπωρινής CPM υπήρξε ιδιαιτέρως επιτυχημένη καθώς συμμετείχαν 27 χώρες με εθνικές συμμετοχές με κυριότερες αυτή της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ισπανίας, των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, και της Αυστραλίας. Συνολικά οργανώθηκαν περισσότερες από 1.000 collection, ενώ την έκθεση επισκέφθηκαν περισσότεροι από 22.600 εμπορικοί επισκέπτες.

Τις ελληνικές επιχειρήσεις επισκέφθηκε ο Πρέσβυς κος Ανδρέας Φρυγανάς, συνοδευόμενος από τον επικεφαλής του Γραφείου Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων στη Μόσχα κ. Ηλία Θανασσά, οι οποίοι συνομίλησαν με τους Έλληνες εκθέτες με σκοπό την τόνωση της εξαγωγικής τους δραστηριότητας προς τη Ρωσία καθώς και για θέματα που αφορούν τις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς.

Shortlink:

X Αν θέλετε κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook