Citi Ελλάδος: Λειτουργία “e – corners” για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών

Τη δημιουργία και λειτουργία των «e-corners» με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της ανακοίνωσε σήμερα η Citi στην Ελλάδα.

Όπως ανέφερε ο Γιάννης Γραμματικός, γενικός διευθυντής Marketing της Citi Ελλάδος, Consumer Banking, τα e-corners είναι χώροι εργασίας εξοπλισμένοι με συσκευές τελευταίας τεχνολογίας, στελεχωμένοι από άρτια εκπαιδευμένους εργαζόμενους, που μυούν τους πελάτες στα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης.

Στα e-corners παρέχεται ενημέρωση των πελατών σχετικά με τις πολλαπλές επιλογές εξυπηρέτησής τους μέσα από τα ηλεκτρονικά κανάλια, ανά τύπο συναλλαγής και προσφέρονται λύσεις με βάση τις ανάγκες του πελάτη. Tα e-corners έχουν τοποθετηθεί σε 5 καταστήματα, (Αμαρουσίου, Όθωνος, Βούλας, Πειραιά και Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη).

Στη διάρκεια της παρουσίασης επισημάνθηκε ότι οι e-Banking χρήστες της Citi στην Ελλάδα σήμερα είναι 4 φορές περισσότεροι από ότι πριν 3 χρόνια (28% γυναίκες, 72% άντρες). Οι πιο δημοφιλείς συναλλαγές είναι «Μεταφορές Χρημάτων», «Έλεγχος Υπολοίπου», «Πληρωμές Λογαριασμών», «Πληρωμή Πιστωτικών Καρτών», ενώ το 55% των συναλλαγών που διενεργούν οι πελάτες της Citi Ελλάδος γίνονται μέσω internet.

SHARE