Η Ferrero εξαγοράζει τη Nestle U.S. στον κλάδο ζαχαρωδών

Στο τελικό στάδιο της συμφωνίας για την εξαγορά του κλάδου γλυκισμάτων και ζαχαρωδών της Nestlé στις ΗΠΑ έναντι 2,8 δισ. δολ. μετρητοίς ανακοίνωσε ότι βρίσκεται ο Όμιλος Ferrero Group και οι θυγατρικές του.

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η Ferrero αποκτά περισσότερα από 20 brands με πλούσια ιστορία και υψηλή αναγνωρισιμότητα στην αμερικανική αγορά, όπως μεταξύ άλλων τα Butterfinger®, BabyRuth®, 100Grand®, Raisinets®, και Wonka®, και επιπλέον το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης του σήματος Crunch® για γλυκίσματα και άλλες συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων στις ΗΠΑ, καθώς επίσης και σήματα ζαχαρωδών όπως τα SweeTarts®, LaffyTaffy®, και Nerds®.

Με τη συμφωνία αυτή, η Ferrero γίνεται η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στην αμερικανική αγορά, στην οποία διατηρεί ήδη σημαντική παρουσία μέσω προϊόντων όπως οι καραμέλες Tic Tac®, οι πραλίνες Ferrero Rocher®, η πραλίνα φουντουκιού Nutella® και οι σοκολάτες Fannie May και Harry London, καθώς και μέσω της Ferrara Candy Company, η οποία εξαγοράστηκε πρόσφατα από θυγατρική του Ομίλου Ferrero και διαθέτει σήματα όπως τα Trolli®, Brach’s® και Black Forest®Gummies.

Η Ferrero αποκτά τις παραγωγικές μονάδες, με το αντίστοιχο προσωπικό, της Nestlé U.S. στο Bloomington, Franklin Park και την Itasca, στο Ιλινόις, ενώ οι λειτουργικές δραστηριότητες παραμένουν στο Glendale της Καλιφόρνιας, αλλά και στα υπάρχοντα γραφεία της εταιρείας στο Ιλινόις και το Νιου Τζέρσεϊ.

«Η εξαγορά του κλάδου ζαχαρωδών της Nestlé U.S. μας γεμίζει ενθουσιασμό, καθώς πρόκειται για έναν κλάδο με εξαιρετικά πλούσια γκάμα προϊόντων και εμβληματικά brands, με μακρά ιστορία και τεράστια αναγνωρισιμότητα» δήλωσε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Ferrero Τζιοβάνι Φερέρο.