Διαφημιστική απάτη εκατομμυρίων στο ελληνικό τμήμα πολυεθνικού γίγαντα

notia.gr:

Τα λεφτά που η πολυεθνική πλήρωνε για διαφήμιση των προϊόντων της  κατέληγαν στις τσέπες των στελεχών της στην Ελλάδα!

Το κόλπο το είχαν στήσει αριστοτεχνικά. Τσέπωναν δεκάδες εκατομμύρια από τα ταμεία του πολυεθνικού κολοσσού που στην μακρά ιστορία του (ιδρύθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα) δεν είχε καταγράψει ποτέ τέτοιας έκτασης κομπίνα σε βάρος των μετόχων του αλλά και σε βάρος των πελατών του!

Ο τρόπος λειτουργίας της συγκεκριμένης πολυεθνικής (με έδρα την Ολλανδία) αποδείχθηκε πραγματικό .. βούτυρο (ή κάποιο παρεμφερές προιόν .. επάλειψης) στο ψωμί των ελλήνων εκπροσώπων της που οργάνωσαν μεθοδικά και συστηματικά την εξαπάτηση της πολυεθνικής διοίκησης.

Θαύμα φαγητό θα γίνει !

«Θαύμα φαγητό θα γίνει!» διαφήμιζε το γελαστό πρόσωπο της νοικοκυράς για  το προιόν εκείνο που αντικαθιστούσε το βούτυρο είτε στην μαγειρική είτε στο ψωμί με το μέλι.

Αυτό το «θαύμα» οι εγχώριοι εκπρόσωποι του πολυεθνικού γίγαντα το επέτυχαν βουτώντας κυριολεκτικά στο μέλι.

Γλυκάθηκαν τόσο πολύ ώστε ξέχασαν τόσο το ψωμί, όσο  και το υποκατάστατο του βουτύρου που, ως προιόν,  αποτελεί πραγματικό brandname.

Αειφόρος.. απάτη

Όχημα της απάτης η διαφημιστική καμπάνια της πολυεθνικής στην Ελλάδα. Τα στελέχη της ελληνικής διοίκησης σκαρφίστηκαν την ιδέα ( με άλλα λόγια πήραν την … πρωτοβουλία)  να αναθέσουν το σύνολο της διαφημιστικής καμπάνιας  σε media shop με την μέθοδο των τριγωνικών συναλλαγών!

Έτσι τα εκατομμύρια της διαφήμισης γυρνούσαν  στους ίδιους μέσω του mediashop και άλλων παρένθετων εταιρειών, όπως ήταν εταιρίες παραγωγής, συνεργαζόμενα ΜΜΕ και άλλες διαφημιστικές εταιρίες.

Και αυτό για τρείς συνεχείς  δεκαετίας!

Ανέθεταν, δηλαδή, την διαφήμιση στους .. δικούς τους με πραγματικούς όρους.. αειφορίας!

Να μην τελειώνουν ποτέ τα λεφτά που έβγαιναν από την μία τσέπη τους και έμπαιναν στην άλλη.

Ανέλιξη στην ρεμούλα

Επέτυχαν, έτσι, την καλλίτερη δυνατή .. ανέλιξή τους στο στερέωμα των στελεχών του ιδιωτικού τομέα που ανταγωνίζονται στην ρεμούλα και στην κακοδιαχείριση τις πιο μαύρες και φαύλες περιόδους της ελληνικής δημόσιας διοίκησης.

Στο κύκλωμα εμπλέκονται και μεγαλοστελέχη από την αγορά των ΜΜΕ και της διαφήμισης τα οποία καρπώνονταν μερίδιο από την διακίνηση των διαφημιστικών κονδυλίων.

Το πάρτι τελείωσε μόλις η έρευνα που διατάχθηκε από την Ολλανδία (όταν, ύστερα από χρόνια, άνοιξαν επιτέλους κάποια στόματα) αποκάλυψε στοιχεία που σόκαραν ακόμη και αυτούς τους ψύχραιμους ολλανδούς.

Η  διαφημιστική εταιρία-mediashop που είχαν πάρει την .. πρωτοβουλία να συνεργαστούν τα ελληνικά στελέχη της πολυεθνικής δήλωνε ετήσια ακαθάριστα έσοδα δεκάδων εκατομμυρίων και  μηδενικά κέρδη!

Η ώρα του Εισαγγελέα

Τέτοιο θαύμα δεν συμβαίνει, όμως, όποιο υποκατάστατο βουτύρου και αν βάλεις στο φαγητό και έτσι ήρθε η ώρα του εισαγγελέα που ερευνά την απάτη και ετοιμάζει τα σχετικά εντάλματα ενώ η .. ανέλιξη των πολυμήχανων στελεχών σταμάτησε απότομα αφού είτε εκδιώχθηκαν είτε υποχρεώθηκαν σε παραιτήσεις.

Η εισαγγελική έρευνα όμως προχωρεί σε μεγάλο βάθος αφού οι δικαστικές αρχές συνεπικουρούνται στο έργο τους από διεθνές γραφείο εξιχνίασης «διακεκριμένων οικονομικών εγκλημάτων».

Σύμφωνα με πληροφορίες το συγκεκριμένο γραφείο έχει διαβιβάσει το πόρισμα , εκτός από τους εισαγγελείς, και στις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές για θέματα ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σεισμός πολλών ρίχτερ και επιχείρηση συγκάλυψης

Οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις που συνιστούν (εκτός από κακούργημα) και βόμβα μεγατόνων για την ελληνική, αλλά και για την ευρωπαϊκή διαφημιστική αγορά έχουν προκαλέσει σεισμική δόνηση πολλών ρίχτερ στα θεμέλια του  (με ιστορία τριών αιώνων!) πολυεθνικού κολοσσού.

Το «αμαρτωλό» ελληνικό τμήμα του επιχείρησε με  «βαλκανική κουτοπονηριά» (κατά την έκφραση του ολλανδικού κέντρου) να συγκαλύψει την υπόθεση διαρρέοντας ότι  η απομάκρυνση

(στην ουσία εκπαραθύρωση) των υποδίκων στελεχών έγινε δήθεν για το ζήτημα της εξαγοράς γαλακτοβιομηχανίας η οποία , όμως, έγινε πριν από επτά χρόνια.

Λογαριασμοί στο εξωτερικό και τραπεζικές θυρίδες

Αλλά αυτά  τα προπετάσματα καπνού , έχουν προκαλέσει αντιδράσεις και στις ίδιες τις διωκτικές αρχές που δεν μπορούν να ανεχθούν την κοροϊδία . Έτσι δόθηκε εντολή για άνοιγμα τραπεζικών θυρίδων.

Γιατί  τα εκατομμύρια τα  οποία αντί να πηγαίνουν στην διαφημιστική προβολή των προϊόντων του πολυεθνικού γίγαντα κατέληγαν στις τσέπες ελληνικών στελεχών, έπρεπε και κάπου να .. αποθηκεύονται.

Η εισαγγελική έρευνα κατέληξε στο ασφαλέστατο συμπέρασμα ότι περιορισμοί των capitalcontrolsπαρακάμφθηκαν από τους δράστες της απάτης με τον .. κλασσικό τρόπο.

Με την ενοικίαση τραπεζικών θυρίδων είτε από τους ίδιους είτε από συγγενικά τους πρόσωπα.

Αυτές οι ύποπτες θυρίδες έχουν εντοπισθεί τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό και έχει ήδη δοθεί εντολή να ανοίξουν και να δεσμευτεί τα περιεχόμενό τους.

Ταυτόχρονα ερευνώνται και τραπεζικοί λογαριασμοί για διακίνηση αδήλωτων εισοδημάτων.

 

Λάδι στο Λάδι

Ο διεθνής αυτός διασυρμός έχει αναγκάσει την κυβέρνηση να επιβάλλει την νομοθεσία για εξυγίανση της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς με καθιέρωση ψηφιακής πλατφόρμας ώστε να εξασφαλίζεται η διαφάνεια στην διάθεση των διαφημιστικών κονδυλίων.

Και αυτό γιατί στην .. αειφόρο απάτη της υπόθεσης υπάρχουν  και «ουρές» στις οποίες οι ειδικοί του διεθνούς οίκου έχουν δώσει την εξαιρετικά ευφάνταστη κωδική ονομασία «Λάδι στο Λάδι» χωρίς όμως μέχρι στιγμής να αποκαλύπτουν περισσότερα στοιχεία.

Μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται διαφημιστική προβολή στο εξωτερικό ελληνικών προϊόντων και η υπόθεση, επειδή ακριβώς εμπλέκονται και άτομα που διαχειρίζονται ευρωπαϊκά κονδύλια, ερευνάται (σε προχωρημένο, ήδη, στάδιο) από τους αρμόδιους εισαγγελείς διαφθοράς.

 

Πάρτυ με .. βαζελίνη

Οι διωκτικές αρχές πάντως, διεθνείς και εγχώριες,  έχουν βρεθεί μπροστά σε ένα τρελό πάρτι που γινόταν, όμως, με ένα τελείως πρωτότυπο και μοναδικό τρόπο.

Όχι με σαμπάνιες και χαβιάρια.

Αλλά με μαγιονέζες, τσάγια, παγωτά , ζαμπονάκια,  λάδια, υποκατάστατα βουτύρου, ακόμη και με .. βαζελίνη!

Καθάρισμα σε βάθος

Αλλά και ο ίδιος ο πολυεθνικός κολοσσός έχει αποφασίσει να καθαρίσει μια και καλή την βρώμικη αυτή υπόθεση ακόμη και να χρειαστεί να χρησιμοποιήσει όχι το πρωτοποριακό σαπούνι που λανσάρισε στα τέλη του 19ου αιώνα (αυτό δεν αρκεί)  αλλά τα σύγχρονα απορρυπαντικά και τις σκόνες πλυντηρίων που σήμερα  εμπορεύεται.

 

ΠΗΓΗ: notia.gr