Νέα στοιχεία και ερωτηματικά για την τραγωδία με την Πόρσε στην Εθνική οδό

Για λίγα ίσως εκατοστά έχασαν την ζωή τους τα περισσότερα από τα θύματα στο τραγικό συμβάν της εθνικής οδού Αθηνών Λαμίας. Η Πόρσε που μπήκε στο χώρο του παρκινγκ “περιστρεφόμενη” – μετά από απώλεια ελέγχου -για ελάχιστη απόσταση δεν κτύπησε στο διαχωριστικό εθνικής οδού και του δρόμου που οδηγεί στις τουαλέτες .

Αν κτύπαγε εκεί μετά θα προσέκρουε σε διάφορα γύρω τοιχία, από τις διαδοχικές προσκρούσεις θα ανακοπτόταν η ταχύτητα της και ίσως να μην κτυπούσε καθόλου ή με μικρή ταχύτητα το ΙΧ όπου βρισκόταν η 33χρονη γυναίκα (σύζυγος υπαλλήλου ΕΥΔΑΠ) και το τριών ετών αγοράκι τους. Ίσως έτσι θα απέφευγαν τα θανατηφόρα τραύματα κι οι επιβάτες του πολυτελούς αυτοκινήτου.

Ο 24χρονος οδηγός της Πόρσε έτρεχε με ταχύτητα τουλάχιστον 200 χιλιομέτρων την ώρα και πιθανόν αποφάσισε τελευταία στιγμή να εισέλθει στο πάρκινγκ γι αυτό και ίσως έχασε τον έλεγχο του οχήματος.

Για λίγα εκατοστά, η τραγωδία στην εθνική οδό...

Δεν υπάρχουν ενδείξεις ολισθηρότητας του δρόμου. Δυστυχώς σε εκείνο το σημείο της εθνικής οδού που είναι μεγαλη ευθεία οι οδηγοί αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες και σημειώνονται τροχαία ατυχήματα με καραμπόλες ή ακόμη και με ΙΧ που εκτοξεύονται λόγω μικροπροσκρούσεων στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας”.

Αυτό επισήμαναν στελέχη της ΕΛΑΣ αλλά κι ο ειδικός αναλυτής τροχαίων ατυχημάτων κ Παναγιώτης Μαδιάς σχετικά με τις συνθήκες του τραγικού τροχαίου ατυχήματος που σημειώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής .

Οι αστυνομικοί έχουν καταλήξει ότι στο αρχικό  τμήμα του τροχαίου, δηλαδή τους λόγους εκτροπής της Πόρσε , δεν υπάρχει εμπλοκή άλλου οχήματος, αφού από την ανάλυση των βίντεο προκύπτει ότι το κοντινότερο όχημα στο μοιραίο ΙΧ βρισκόταν πίσω του σε απόσταση περίπου 800-1000 μέτρων. Ωστόσο εξετάζουν καταγραφές από τις κάμερες σε άλλο σημείο του εθνικού δικτύου για να  προσδιορίσουν την ταχύτητα της Πόρσε.

 

ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ

Ένα στοιχείο που αλλάζει τα δεδομένα σχετικά με το τραγικό  δυστύχημα έφερε στη δημοσιότητα ο Alpha.

Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο του καναλιού από αυτοψία που έκανε στο σημείο της σύγκρουσης, στον παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος του 83ου χιλιομέτρου, τα λάστιχα του πολυτελούς αυτοκινήτου με επιβάτες τον Γιώργο Βακάκη και τον φίλο του Ανδρέα Γεωργακόπουλο ήταν χρονολογίας του 2006.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με το ρεπορτάζ στα λάστιχα της Πόρσε αναγραφόταν ότι τα λάστιχα ήταν της 48ης εβδομάδας του 2006, ήταν δηλαδή «ηλικίας» 11 ετών.

 

http://www.bankwars.gr/%ce%b1%ce%bd%ce%b5%ce%af%cf%80%cf%89%cf%84%ce%b7-%cf%84%cf%81%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%b4%ce%af%ce%b1-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%cf%8c%cf%81%cf%83%ce%b5-%ce%bf-%ce%b3%ce%b9%cf%8c%cf%82/

 

http://www.bankwars.gr/video-%cf%83%ce%bf%ce%ba-%ce%b7-%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%b3%ce%bc%ce%ae-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b7-%cf%80%cf%8c%cf%81%cf%83%ce%b5-%cf%83%ce%ba%ce%bf%cf%84%cf%8e%ce%bd%ce%b5%ce%b9-%ce%bc%ce%ac%ce%bd%ce%b1/

Shortlink:

X Αν θέλετε κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook