Μείωση των δαπανών στο Σούπερ Μάρκετ

Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. που παρουσιάζει η Καθημερινή της Κυριακής, οι Έλληνες δαπανούν πλέον σαράντα ευρώ λιγότερα τον μήνα στο Σούπερ Μάρκετ σε σχέση με πέρσι.

Η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών διαμορφώνεται πλέον στα 274 ευρώ από 310 το 2016. Αυτή η μείωση περίπου 13% αποτυπώνεται και στα στοιχεία που υπάρχουν μέχρι στιγμής για τον τζίρο των σούπερ μάρκετ.

Η μελέτη δείχνει ότι έχει φτωχύνει ο λεγόμενος «μέσος καταναλωτής» που αποτελεί και την πολυπληθέστερη ομάδα.

Τα υπερχειλισμένα καρότσια είναι σπάνια εικόνα, καθώς το 63,4% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερα προϊόντα ενώ το 45,8% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα.

Το 54,4% αγοράζει φθηνότερα προϊόντα κυρίως μέσα από το κυνήγι των προσφορών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Τέλος, σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen, το 2016 το 51% του όγκου των διατιθέμενων από τα σούπερ μάρκετ επώνυμων προϊόντων πωλούνταν σε καθεστώς προσφοράς, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2009 ήταν 33,1%.

 

Shortlink:

X Αν θέλετε κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook