Η IPO της Snap ήταν διπλάσιας αξίας από του Facebook

Η Snap, «μαμά» εταιρία του Snapchat, μπήκε στο χρηματιστήριο με αξία της IPOτουλάχιστον διπλάσια από του Facebook και τέσσερις φορές υψηλότερη από του Twitter. Η εταιρία συγκέντρωσε συνολικά 3,4 δισ. δολάρια από την αρχική δημόσια προσφορά, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η Snap πούλησε 200 εκατ. μετοχές στα 17 δολάρια/μετοχή, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε την Τετάρτη. Σε αυτή την τιμή, η εταιρία έχει χρηματιστηριακή αξία περίπου 20 δισ. δολαρίων, ποσό που υπονοεί ένα πολλαπλάσιο περίπου 21,4 φορές όσο ήταν η εκτίμηση του EMarketer για τις πωλήσεις διαφημίσεων για το 2017.

Η εταιρία συγκέντρωσε 3,4 δισ. δολάρια από την IPO της, τιμολογώντας τις μετοχές της παραπάνω από το εύρος της αγοράς. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αρχική δημόσια προσφορά από το Twitter και μετά, πριν από πάνω από τρία χρόνια, ενώ είναι και η πρώτη τεχνολογική εταιρία που μπαίνει στο χρηματιστήριο στις Ηνωμένες Πολιτείες φέτος.

«Υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός ανθρώπων που πραγματικά απλά θέλει να εμπλακεί σε κάτι καυτό και καινούριο, οι οποίοι το βλέπουν αυτό ως την πρώτη ευκαιρία του είδους της εδώ και κάποια χρόνια» , εξήγησε ο David Kirkpatrick, διευθύνων σύμβουλος στην Techonomy Media. «(Στην Snap) θα πρέπει να κάνουν σοβαρή δουλειά ώστε ουσιαστικά να δημιουργήσουν μια πραγματική επιχείρηση που βγάζει κέρδη», τόνισε.

Το πρακτορείο υπενθυμίζει ότι η Snap εμφάνισε πέρυσι καθαρές ζημιές ύψους 515 εκατ. δολαρίων, παρότι τα έσοδά της σχεδόν επταπλασιάστηκαν. Η εταιρία χρειάζεται να συνεχίσει να αυξάνει τα έσοδα ανά χρήστη, να αντιμετωπίσει την επιβράδυνση στην ανάπτυξη χρηστών –η οποία υποχώρησε κάτω του 50% το τέταρτο τρίμηνο, για πρώτη φορά από το 2014 τουλάχιστον- και να αρχίσει να πλησιάζει προς κερδοφορία.

SHARE