ΕΖΑ: Ρόλος πρωταγωνιστή στην αγορά μπύρας – Τα ελληνικά “σήματα” θα επικρατήσουν

Συριανός (ΕΖΑ): Οι ελληνικές ζυθοποιίες θα κυριαρχήσουν στην αγορά
 

Ρόλο πρωταγωνιστή στην ελληνική αγορά μπύρας, στοχεύει η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης – ΕΖΑ  η οποία  προχώρησε στην κυκλοφορία δυο νέων προϊόντων, της Pilsener Premium και της Fine Lager.

Ο επικεφαλής της ΕΖΑ Αθανάσιος Συριανός, κατά τη διάρκεια χθεσινής εκδήλωσης επισήμανε  πως παρά την κρίση και τον ισχυρό ανταγωνισμό υπάρχουν ευκαιρίες ανάπτυξης για τα προϊόντα υψηλής ποιότητας, ενώ εκτίμησε πως  δεν θα αργήσει η ώρα που οι ελληνικές μπύρες θα κυριαρχήσουν στην ελληνική αγορά έναντι των ξένων brands, ανατρέποντας τον συσχετισμό δυνάμεων του 50- 50 που είναι σήμερα.

“Θα αναμετρηθούμε με πολύ μεγαλύτερους παίκτες, ωστόσο με τίμια μέσα μπορούμε να πετύχουμε”, ανέφερε

«Οι ελληνικές μπύρες θα πάρουν κεφάλι»

Στο club των “μεγάλων”

Οι πωλήσεις της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης “τρέχουν” με ρυθμούς αύξησης 35% τη φετινή χρονιά. Ο τζίρος της θα ξεπεράσει  τα 40 εκατ. ευρώ. Πέρυσι η ΕΖΑ πέτυχε αύξηση παραγωγής  κατά 50%, γεγονός  που την οδήγησε από τη μικρή κατηγορία (μικροζυθοποιία) στο club των “μεγάλων”

Σύμφωνα με τον κ. Συριανό η Pils Hellas έχει καταλάβει ήδη την τέταρτη θέση, βάσει μεριδίου, στα σούπερ μάρκετ, ενώ εκτίμησε πως το μερίδιό της ΕΖΑ θα αγγίξει το 10% από 8% που είναι σήμερα.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για εζα μπυρα συριανος

Επιθετική εμπορική πολιτική – 1 ευρώ φθηνότερα ανά κιβώτιο

Η ΕΖΑ επιμένει στην επιθετική εμπορική πολιτική που ακολουθεί εδώ και καιρό, τόσο στην αγορά του Horeca όσο και των σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με τον κ. Συριανό, η εταιρεία έχει τις μεγαλύτερες παροχές της αγοράς, όντας 1 ευρώ φθηνότερη ανά κιβώτιο από τους ανταγωνιστές της χάρη και στη μείωση του λειτουργικού κόστους που πετυχαίνει σε συνεννόηση με τους προμηθευτές της. “Το δίκτυο έχει να κερδίσει από εμάς. Έχουμε το χαμηλότερο τιμοκατάλογο”.

Για τον ανταγωνισμό

Για τον ανταγωνισμό, ο κ.Συριανός  είπε πως μετά την επιβολή του προστίμου στην μεγαλύτερη εταιρεία του χώρου, έχουν βελτιωθεί οι συνθήκες καθώς δεν βλέπει πλέον ιδιαίτερες δυσκολίες στην προώθηση των προϊόντων της εταιρείας.

Παράλληλα, σχολίασε την απόφαση της Βεργίνας να προσφύγει στα ολλανδικά δικαστήρια, ζητώντας αποζημίωση για τις καταχρηστικές πρακτικές της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, λέγοντας ότι:  Ο καθένας πράττει αυτό που νομίζει καλύτερο για τα συμφέροντά του.

Το βάρος στις εξαγωγές

Ιδιαίτερο βάρος θα δώσει η εταιρεία στις εξαγωγές, με όχημα πάντα την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό έχει δημιουργεί ειδικό προϊόν από βύνη με 0% αλκοόλ, το οποίο απευθύνεται στον Αραβικό κόσμο. ενώ εξάγει  προϊόντα της και σε άλλες αγορές,  όπως Ισραήλ, Αλβανία, Μάλτα, Κύπρος και Αυστραλία.  Στο σχεδιασμό είναι η ΕΖΑ να δημιουργήσει, μέσω εμπορικών συνεργασιών, ένα “πορτοφόλιο” ελληνικών προϊόντων τα οποία να προωθηθούν στις διεθνείς αγορές.

“Έχουμε φτιάξει ειδική ομάδα για τις εξαγωγές. Τα περιθώρια είναι τεράστια, αν πετύχεις μπορεί να αλλάξεις επίπεδο”, επισήμανε  ο κ. Συριανός.

 

 

 

SHARE