“Βουτιά” 16,4% στις πωλήσεις των Carrefour στην Ελλάδα

carrefour
carrefour

«Βαρίδι» αποδείχθηκε η Ελλάδα για τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Carrefour στο πρώτο τρίμηνο του 2012.

Οι συνολικές πωλήσεις της Carrefour – Μαρινόπουλος υποχώρησαν κατά 16,4% και διαμορφώθηκαν στα 521 εκατ. ευρώ, ενώ στα συγκρίσιμα με πέρυσι προϊόντα (like for like) η πτώση ήταν της τάξης του 15,9% και αποδίδεται από τη εταιρεία στην πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα.

Το ποσοστό κάμψης των πωλήσεων στην Ελλάδα ήταν το μεγαλύτερο από όλες τις υπόλοιπες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο γαλλικός κολοσσός.

Ενδεικτικά στην Ισπανία που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά με τζίρο 2,137 δισ. ευρώ η πτώση ήταν της τάξης του 5%, ενώ στην Ιταλία που ακολουθεί με πωλήσεις 1,441 δισ. ευρώ ο τζίρος υποχώρησε κατά 1,3%.

Συνολικά οι πωλήσεις του ομίλου στο πρώτο τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 22,49 δισ. ευρώ, οριακά ενισχυμένες κατά 1,5% σε σχέση με πέρυσι, κυρίως χάρη στη συμβολή της Λατινικής Αμερικής (+8,1% στα 4,421 δισ. ευρώ) και της Ασίας (+6,1% στα 2,535 δισ. ευρώ).

Βασίλης Γεώργας

SHARE