Βιομηχανία πορνό: 700.000.000 sites – Ρεκόρ επισκεψιμότητας – Τι βλέπουν οι επισκέπτες

 

Τα στοιχεία της βιομηχανίας του πορνό  παρουσιάζει ο Economist. Mια βιομηχανία που συνεχίζει να ανθίζει και αποφέρει εκατομμύρια στο «εργατικό δυναμικό» της.

700 – 800 εκατ. σελίδες πορνογραφικού περιεχομένου παγκοσμίως

Στο διαδίκτυο υπάρχουν 700 – 800 εκατ. μοναδικές σελίδες πορνογραφικού περιεχομένου εκ των οποίων τα 3/5 τα συναντάμε στην Αμερική. Το PornHub ισχυρίζεται ότι το 2014 είχε περισσότερες από 80 δισ. θεάσεις (viewings) και περισσότερους από 18 δισεκατομμύρια επισκέπτες (visitors). Η εταιρεία Mindgeek – μέσω της οποίας διοχετεύεται το περιεχόμενο του PornHub – είναι ένας από τους ισχυρότερους φορείς αυτή τη στιγμή στη βιομηχανία σε ό, τι αφορά κυρίως το traffic. Η εταιρεία αναφέρει πως τα sites της εξυπηρετούν περισσότερους από 100 εκ. επισκέπτες ημερησίως οι οποίοι καταναλώνουν 1,5 Terabits το δευτερόλεπτο – αρκετό για να κατεβάσει κανείς 150 ταινίες μεγάλου μήκους.

Οι δημοφιλέστερες λέξεις αναζήτησης

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία του πίνακα για τις δημοφιλέστερες λέξεις αναζήτησης ανά χώρα στο PortHub (δηλαδή η λέξεις κλειδιά, που ψάχνουν στο site οι χρήστες).

  • Λεσβία: ΗΠΑ, Βρετανία, Αυστραλία
  • Έφηβη/έφηβος: Καναδάς, Γερμανία, Μεξικό, Αργεντινή
  • Σύζυγος: Ινδία, Ιαπωνία
  • MILF: Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία
  • Μαμά: Ισπανία, Πολωνία, Αίγυπτος
  • Πρωκτικό: Ρωσία

Η ιστορία

Το πορνό κάποτε ήταν ακριβό. Παρότι είναι νόμιμο σε πολλές χώρες, τα σεξουαλικά ταμπού, οι ειδικές ρυθμίσεις και οι δυσκολίες στη διανομή περιόριζαν τον αριθμό των αποθεμάτων -με αποτέλεσμα οι τιμές να ανεβαίνουν και τα κέρδη να υπέρ-μεγεθύνονται. Η βιομηχανία ανέκαμψε όταν οι πρώτες βιντεοκασέτες και έπειτα τα DVDs έδωσαν τη δυνατότητα να γυρίζεις και να διανείμεις ταινίες που ο άλλος μπορεί να παρακολουθήσει στο σπίτι.

Στα ’90s δεκάδες παραγωγοί, πολλοί εκ των οποίων είχαν ως βάση την Καλιφόρνια, κυκλοφορούσαν εκατοντάδες ταινίες με ακατάλληλο περιεχόμενο, προς αγορά ή ενοικίαση.

Τις πρώτες μέρες του ίντερνετ, οι παραγωγοί πορνογραφικών ταινιών εξακολουθούσαν να έχουν κέρδος.

Συνειδητοποίησαν τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου γρηγορότερα από τον υπόλοιπο επιχειρηματικό κόσμο: ένας αμερικανικός νόμος που τους ανάγκαζε να βάζουν τους πελάτες των ροζ τηλεφωνικών γραμμών να δίνουν τον αριθμό της πιστωτικής τους κάρτας για να διαπιστώσουν πως δεν ήταν ανήλικοι, σήμαινε πως από τεχνικής άποψης ήταν πολύ καλά προετοιμασμένοι. Μέχρι τις αρχές των ’00s, υπήρχαν περισσότερα από 3.000 πορνογραφικά site, τα περισσότερα μικρής κλίμακας που είχαν ως βάση τους τις συνδρομές. Το να βγάζεις λεφτά ήταν απλό: φτιάξε μια ιστοσελίδα με μερικές φωτογραφίες, έλεγχε την πρόσβαση σε αυτό με λογισμικό τιμολόγησης και δες τον τραπεζικό σου λογαριασμό να γεμίζει.

 

ΠΗΓΗ: huffingtonpost.gr

Shortlink:

X Αν θέλετε κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook