Πρώτο το δελτίο του STAR σε τηλεθέαση με το …καλημέρα

starTo STAR κέρδισε το στοίχημα της τηλεθέασης των κεντρικών δελτίων ειδήσεων καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις της Νielsen το δελτίο του που έκανε πρεμιέρα χθες (19:45 – 21:00) σημείωσε ποσοστό τηλεθέασης 21,8%.

Το STAR άφησε πίσω τη lifestyle εποχή και έχει πλέον μια καθαρά πολιτική και κοινωνική προσέγγιση της επικαιρότητας.

Στο στούντιο, σε ρόλο κεντρικού σχολιαστή ο Νίκος Χατζηνικολάου που επέστρεψε μετά από πολύ καιρό μπροστά στις κάμερες, όπως άλλωστε και η παρουσιάστρια του δελτίου Μάρα Ζαχαρέα, ενώ το πάνελ των σχολιαστών συμπλήρωναν οι Σταύρος Λυγερός, Κάτια Μακρή, Γιώργος Κουβαράς, Κώστας Στούπας, αλλά και ο Τάσος Τέλογλου.

Το διάστημα που ηταν απέναντι με τα άλλα κανάλια δηλαδή μεταξύ 20:00 και 21:00, η τηλεθέαση διαμορφώθηκε ως εξής:
MEGA: 22,4%
ΑΝΤ1: 16,4%
STAR: 23,3%

Νωρίτερα μεταδίδαμε: «Πρεμιέρα» για το νέο δελτίο ειδήσεων του Star με Ζαχαρέα και Χατζηνικολάου 

Πρεμιέρα έκανε απόψε στις 19:45 το νέο δελτίο ειδήσεων του Star με παρουσιάστρια την Μάρα Ζαχαρέα και κεντρικό σχολιαστή τον Νίκο Χατζηνικολάου. 

Τη νέα δημοσιογραφική ομάδα αποτελούν οι Σταύρος Λυγερός, Κάτια Μακρή, Γιώργος Κουβαράς και Κώστας Στούπας.

Ο Νίκος Χατζηνικολάου καλωσόρισε τη Μάρα Ζαχαρέα, με την εξής φράση: “Μαρα μου, καλοριζικη και καλοταξιδο το δελτιο”.

Το πρώτο μέρος του δελτίου θα ξεδιπλώνει τον πολιτικό-οικονομικό καμβά της ημέρας μέσα από πληροφορίες και σχόλια, όπως δήλωσε στο newpost η κεντρική παρουσιάστρια, Μάρα Ζαχαρέα.

Στο πρώτο δελτίο του Star παρουσιάστηκε ρεπορτάζ για τη μεγάλη ανεργία που πλήττει το Πέραμα, περιοχή στην οποία πραγματοποιήθηκε η επίθεση της Χρυσής Αυγής σε μέλη του ΚΚΕ.

Οι σχολιαστές ασχολήθηκαν εκτενώς με τις ακρότητες του κόμματος του Νίκου Μιχαλολιάκου, αλλά και με την απόφαση της Βιοχάλκο να μεταφέρει την έδρα της εκτός Ελλάδας και συγκεκριμένα στο Βέλγιο.

Στα άλλα θέματα του δελτίου, σύμφωνα με πληροφορίες του Γιώργου Κουβαρά, ο Ρώσος Πρόεδρος Πούτιν συμφώνησε στη μείωση της τιμής του φυσικού αερίου κατά 10%, γεγονός που αποτελεί πάγιο αίτημα της ΔΕΠΑ προς την Gazprom.

Από την πρεμιέρα του δελτίου δεν έλειψαν και τα lifestyle θέματα, καθώς επιθυμία της διοίκησης είναι να διατηρηθούν τα υψηλά ποσοστά στο νεανικό κοινό, τα οποία αποκτήθηκαν με μεγάλη προσπάθεια τα προηγούμενα χρόνια.

 

SHARE