ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ: Ο Αλαφούζος, ο ΣΚΑΙ και ο …Μπατατούδης

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ”

Μια ανοιξιάτικη μέρα του 2006 ο τηλεοπτικός ΣΚΑΪ ξαναέβγαινε στον αέρα όχι πια από τη συχνότητα του SMART, αλλά σύμφωνα με τα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, από τον πανελλαδικής εμβέλειας SEVEN X του διωκώμενου από τη δικαιοσύνη για το σκάνδαλο του χρηματιστηρίου, Γ. Μπατατούδη.

Ο κ. Αλαφούζος είχε κάνει και πάλι το… θαύμα του καταλαμβάνοντας μια… συχνότητα ενεχυριασμένη στην Αγροτική Τράπεζα. Ηταν η αρχή για την αποκάλυψη μιας επιχειρηματικής συμφωνίας που, σύμφωνα με τις εφημερίδες της εποχής, αποτέλεσε ένα από τα πιο σημαντικά εκδοτικά σκάνδαλα της διακυβέρνησης Καραμανλή, με πρωταγωνιστή έναν φίλο του συγκροτήματος. Τον πανίσχυρο, τότε, Θόδωρο Ρουσόπουλο.

Το σκανδαλώδες αυτής της εξαγοράς, με βάση και τα δημοσιεύματα της εποχής, τα οποία μάλιστα είχαν φθάσει μέχρι το Κοινοβούλιο, με αποτέλεσμα να προκαλέσουν ρωγμές στην εικόνα της κυβέρνησης Καραμανλή, είναι το γεγονός ότι στον σταθμό, που είχε στην κατοχή του ο υπόδικος τότε Γιώργος Μπατατούδης, είχε επιβληθεί οριστική διακοπή λειτουργίας από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.

Μάλιστα, λόγω της μη εκπομπής προγράμματος, σχεδόν όλες οι συχνότητες του σταθμού στην υπόλοιπη Ελλάδα δεν λειτουργούσαν και είχαν καταληφθεί από άλλους περιφερειακούς σταθμούς.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τη νομοθεσία του ΕΣΡ, η άδεια έπρεπε ήδη τότε να έχει ανακληθεί και να έχει επιστραφεί στο Δημόσιο.

Shortlink:

X Αν θέλετε κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook