Ο ΟΤΕ στο στόχαστρο της ΕΕΤΤ και των ανταγωστών του- Τι απαντά για το πρόστιμο των 6,3 εκατ.

 

Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 6,3 εκατ. ευρώ επέβαλε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) στιν ΟΤΕ (νυν όμιλος εταιρειών «COSMOTE AE»), κατόπιν εξέτασης σχετικών καταγγελιών των εταιρειών Hellas On Line ΑΕ και Wind Hellas ΑΕΒΕ, καθώς και αναφορών των εταιρειών Cyta ΑΕ και Forthnet

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ΕΕΤΤ, η Επιτροπή διαπίστωσε ότι «η εταιρεία ΟΤΕ ΑΕ προέβη σε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της μέσω της πρακτικής της διακριτικής μεταχείρισης στην αγορά της αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο, σε βάρος των παραπάνω εταιρειών και υπέρ του λιανικού της άκρου, για χρονικό διάστημα 3 ετών (2012-2014)».

 

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΤΕ

Στην ανακοίνωση του ο ΟΤΕ αναφέρει:

Η απόφαση της ΕΕΤΤ είναι αβάσιμη και ο ΟΤΕ επιφυλάσσεται κάθε νόμιμου δικαιώματός του.

H EETT τιμωρεί τον ΟΤΕ χωρίς να έχει αποδειχθεί παράβαση. Οι ενεργοποιήσεις ή μεταφορές χονδρικής από τον ΟΤΕ ήταν μέσα στο χρονικό πλαίσιο που έχει ορίσει η ίδια η ΕΕΤΤ (Κανονισμός Χονδρικής RUO-Regulated Unbundled Offer).

H EETT τιμωρεί τον ΟΤΕ χωρίς να έχει αποδειχθεί ζημία. Οι αιτιάσεις του ανταγωνισμού περί απώλειας πελατών δεν αποδείχθηκαν. Αντίθετα, τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, οι ενεργοποιήσεις του ανταγωνισμού εμφάνισαν σταθερή αύξηση.

Οι ανταγωνιστές του ΟΤΕ κατέχουν πλέον μεγαλύτερο ποσοστό της αγοράς από τον ΟΤΕ, άρα δεν μπορεί να γίνεται λόγος από πλευράς ΕΕΤΤ περί «προστασίας του ανταγωνισμού».

Η ανακοίνωση του ΟΤΕ συνεχίζει: Όλα αυτά τα χρόνια η ΕΕΤΤ, με τις τιμωρητικές αποφάσεις εναντίον του ΟΤΕ, τα προσκόμματα που δημιουργεί στην ανάπτυξη δικτύων και τη διάθεση νέων προϊόντων και υπηρεσιών, αντί να προωθεί τις επενδύσεις, κρατάει την αγορά και τη χώρα πίσω και στρεβλώνει τον ανταγωνισμό.

Με τις πρακτικές της, η ΕΕΤΤ περιορίζει τη δυνατότητα πρόσβασης των πολιτών της χώρας σε προηγμένες τηλεπικοινωνιακές υποδομές, καθώς τιμωρεί τη μόνη εταιρεία που υλοποιεί τεράστιες επενδύσεις, πάνω από το 65% του συνόλου του κλάδου, για να δημιουργήσει τα δίκτυα του μέλλοντος τώρα.

Σημειώνεται ότι ο ΟΤΕ έχει επανειλημμένα στο παρελθόν καταγγείλει στην ΕΕΤΤ αθέμιτες συμπεριφορές προσέλκυσης πελατών από παρόχους, αλλά και περιπτώσεις δημιουργίας προσκομμάτων σε πελάτες που θέλουν να επιστρέψουν στον ΟΤΕ. Για την τύχη αυτών των καταγγελιών, ο ΟΤΕ δεν έχει καμία ενημέρωση από την ΕΕΤΤ.

Σημειώνεται, επίσης, ότι η ΕΕΤΤ έσπευσε να εκδώσει ανακοίνωση για την επιβολή προστίμου ενώ επέδιδε το 103 σελίδων κείμενο της Απόφασης στον ΟΤΕ.

 

Shortlink:

X Αν θέλετε κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook