Μπισκότα Παπαδοπούλου: Βραβείο στην καμπάνια των Choco Shock

 

Σαν ένα από τα καλύτερα λανσαρίσματα για το 2012 βραβεύτηκε η καμπάνια προώθησης των μπισκότων της εταιρίας Παπαδοπούλου, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε από το περιοδικό Business Review.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012 στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας Κέντρο «ΓΑΙΑ» στην Κηφισιά.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το λανσάρισμα του Choco Shock στην ελληνική αγορά έγινε το Μάρτιο του 2012 και υποστηρίχτηκε άμεσα με ένα πλάνο διαφημιστικής καμπάνιας, αλλά και με γευστικές δοκιμές σε όλη την Ελλάδα.

Η κ. Ζέτα Νικολάου, brand manager των μπισκότων Choco Shock Cookies, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Θα ήθελα να εκφράσω τον ενθουσιασμό μου γι’ αυτήν τη διάκριση, καθώς αποδεικνύεται πως, παρά τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε στην Ελλάδα, κατορθώνουμε να αναπτύσσουμε καινοτομικά προϊόντα με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τον καταναλωτή. Το κοινό υποδέχτηκε θερμά τα Choco Shock από την πρώτη στιγμή και τώρα έχει συμπεριληφθεί στις γευστικές επιλογές του καταναλωτικού κοινού».

 

SHARE