ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Στην Ιταλία επιλέγουν το διαδίκτυο – Σε μεγάλη πτώση η διαφημιστική δαπάνη σε τύπο, TV

Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Nielsen, η διαφημιστική δαπάνη στον ιταλικό Τύπο σημειώνει δραματική πτώση.

Βάσει των στοιχείων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2013 σημειώθηκε πτώση της τάξης του 19,1% στα τηλεοπτικά κανάλια, 26,1% για τις καθημερινές εφημερίδες και 22,3% για τα περιοδικά.

Από όσα προκύπτουν από την έρευνα του Ινστιτούτου, αιτία της μείωσης της διαφημιστικής δαπάνης είναι η οικονομική κρίση, αλλά και η πολιτική αβεβαιότητα των τελευταίων μηνών που προκλήθηκε από την δίμηνη μετεκλογική ανασφάλεια.

Ο περασμένος Μάρτιος, μάλιστα, αποτελεί τον χειρότερο μήνα σε σχέση με τον Ιανουάριο όπου σημειώθηκε πτώση κατά 15,3% και τον Φεβρουάριο με πτώση 17,7%. Δεν είναι τυχαίο ότι οι βασικότεροι διαφημιζόμενοι, οι εταιρίες τροφίμων, αυτοκινήτων, τηλεπικοινωνιών, μείωσαν τις δαπάνες τους κατά 15-30%.

Αντιθέτως, άνοδος παρατηρήθηκε στις ιστοσελίδες, καθώς όπως φαίνεται οι διαφημιζόμενοι επιλέγουν το Διαδίκτυο για να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους. Έτσι, από τη μελέτη προκύπτει ότι σημειώθηκε αύξηση 2,1% των επενδύσεων στις ηλεκτρονικές σελίδες.

ΠΗΓΗ΅PROTOTHEMA.GR

SHARE