Γιατί οι μεγάλοι οίκοι μόδας πάνε στα ύψη τις τιμές των τσαντών

Mεγάλοι οίκοι μόδας όπως η LV, η Chanel και ο McQueen αυξάνουν τις τιμές των τσαντών έως και 70%.

Η τιμή της μεγάλης Flap Bag της Chanel για παράδειγμα, όπως σημειώνει η Daily Mail, έχει αυξηθεί τα τελευταία πέντε χρόνια κατά 70%, φθάνοντας να πωλείται στην αδιανόητη τιμή των 2.740 δολαρίων. Επίσης η Bayswater της Mulberry, η οποία το 2012 κόστιζε 650 δολάρια, σήμερα πωλείται αντί 895 δολαρίων, ενώ τα διάσημα clutch του Alexanter McQueen τα οποία τω 2012 πωλούνταν αντί 845 δολαρίων σήμερα αν θέλει κάποια να αποκτήσει ένα από αυτά θα πρέπει να καταβάλει το ποσό των 995 δολαρίων.

«Υπάρχουν πολύ εξαιρετικά πλούσιοι σε χώρες όπως η Κίνα και η Ρωσία, ενώ στη Δύση οι πλούσιοι βλέπουν, παρά την κρίση, τα εισοδήματά τους να αυξάνονται με ταχύτατους ρυθμούς», τονίζει σύμβουλος μόδας Σάντρα Χάλιντεϊ και προσθέτει: «Ετσι έχει δημιουργηθεί μια αγορά όπου οι αγοραστές εύκολα αγοράζουν τουλάχιστον μια φορά το χρόνο μια τσάντα της οποίας η αξία μπορεί να φθάνει ακόμη και τα 1.000 ευρώ».

Την ίδια ώρα ένας άλλος ειδικός σε θέματα μόδας σημειώνει πως υπάρχουν αρκετοί οι οποίοι αισθάνονται καλύτερα απλά πληρώνοντας περισσότερο… Σε αυτό το κοινό στοχεύουν οι Chanel, η Balenciaga και άλλοι τέτοιου βεληνεκούς οίκοι μόδας».

Οι οίκοι μόδας, πάντως, από την πλευρά τους τονίζουν ότι για την αύξηση της τιμής ευθύνονται το αυξανόμενο κόστος του δέρματος σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους παραγωγής.

 

 

Shortlink:

X Αν θέλετε κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook