Έφτασε η ώρα της αλήθειας για τα ΜΜΕ

mmeΌπως αρκετοί είχαν προβλέψει, το τελευταίο τετράμηνο του 2013 θα είναι πλέον εξαιρετικά δύσκολο για τα ΜΜΕ. Η τηλεθέαση πέφτει, οι κυκλοφορίες των κυριακάτικων φύλλων έχουν συνεχή μείωση και όσες κρατιούνται σε ανεκτά πλαίσια είναι λόγω ιδιαίτερα ελκυστικών και ακριβών προσφορών.

Η διαφήμιση έχει τρομακτική μείωση στο 8μηνο, εάν εξαιρέσουμε τα μη επαναλαμβανόμενα έσοδα π.χ. αύξηση μετοχικού κεφαλαίου τραπεζών.

Οι 3 στους 4 εργαζόμενους δεν πληρώνονται στην ώρα τους.

Οι στρόφιγγες του δανεισμού έχουν κλείσει ερμητικά αφού αφενός η ρευστότητα των τραπεζών είναι ανύπαρκτη και αφετέρου η παρουσία 2 εκπροσώπων του Δημοσίου στα ΔΣ των τραπεζών και ο έλεγχος από ανεξάρτητες ελεγκτικές εταιρίες δεν τους αφήνουν κανένα περιθώριο ακόμα και με τη χρήση ικανών καλυμμάτων.

Είναι πλέον η ώρα που οι μέτοχοι των ΜΜΕ, πέραν των σκληρών μέτρων αναδιάρθρωσης, θα πρέπει να βάλουν το χέρι στην τσέπη τους και να στηρίξουν τα συγκροτήματά τους. Οι ενδείξεις μέχρι τώρα ήταν απογοητευτικές. Το τελευταίο διάστημα κάτι δείχνει να κινείται. Θα δούμε….

Πηγή: fimotro.blogspot.gr

SHARE